„Gydytojai ir specialistai sutaria – efektyviausia priemonė bent kiek valdyti koronaviruso epidemiją yra socialinė distancija. Kiekvienam mūsų svarbu laikytis karantino, o namus palikti tik tais atvejais, kai būtina nusipirkti maisto produktų ar vaistų. Nepaisant įvairių veiksmų, kurių Lietuvoje jau ėmėsi institucijos, bene svarbiausia priemone išlieka mūsų pačių sąmoningumas. Dėl to ir norime žmonėms kasdien jų telefono ekranuose priminti, kaip svarbu likti namuose“, – sako Pranas Kuisys, „Bitė Lietuva“ vykdomasis direktorius.
Šiandien „Bitės“ ir išankstinio apmokėjimo paslaugos „Labas“ klientams palaipsniui pradedamas diegti atnaujinimas, po kurio jų telefono ekranuose karantino laikotarpiui pasikeis mobiliojo operatoriaus pavadinimas. Iki šiol klientų akiai taip įprasta „Bitė“ virs kasdieniu priminimu – „Lik namie. Bitė“.
Pokytis palies „Android“ operacinės sistemos vartotojus, „Apple“ įrenginių šis pakeitimas nepasieks dėl techninių gamintojo reikalavimų. Vis tik „Lik namie. Bitė“ savo ekrane kasdien matys apie 85 proc. „Bitės“ tinklo klientų, kurie šiuo metu naudoja būtent „Android“ įrenginius.