Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 10 14 /12:25

„Blackberry“ klientai reikalauja kompensacijų už neveikusias paslaugas

Tris paras be interneto prieigos buvę „Blackberry“ klientai reikalauja kompensuoti patirtus nuostolius, tačiau telefonų gamintoja „Research in Motion“ (RIM) kol kas nieko nežada. Tik dalis operatorių žada neimti pinigų už nesuteiktas paslaugas.
Išmaniuoju telefonu besinaudojanti mergina
Išmaniuoju telefonu besinaudojanti mergina / Tomo Permino/15min.lt nuotr.

Didelė dalis „Blackberry“ telefonų savininkų nuo pirmadienio popietės tris paras negalėjo naudotis tiesioginio susirašinėjimo, el. pašto programomis, net naršyti internete. Dabar kompanija RIM tikina, kad visos paslaugos turėtų veikti įprastu režimu, tačiau kol kas susilaiko nuo komentarų apie galimas kompensacijas.

„Mes puikiai suprantame, kad turėsime galvoti (apie kompensacijas) vos tik galutinai sutvarkysime sistemą“, – ketvirtadienį teigė RIM pardavimų vadovas Patrickas Spence‘as. Jis pridūrė suprantąs, kad vartotojai yra pasipiktinę, o kompanijai teks tobulinti komunikacijos su klientais įgūdžius. „Mes žinome, kad turėsime smarkiai dirbti, norėdami susigrąžinti pasitikėjimą“, – sakė jis.

Kompensacijų reikalauja milijonai žmonių visame pasaulyje – jie rašo piktas žinutes „Twitter“ socialiniame tinkle, kreipiasi į mobiliojo ryšio operatorius ir į pačią RIM.

Kol RIM svarsto, kaip atsilyginti klientams, dalis mobiliojo ryšio operatorių užsienio šalyse suskubo užtikrinti, kad jų klientams nereikės mokėti už nesuteiktas paslaugas. Grąžinti trijų dienų mokesčio ekvivalentą svarsto ir telekomunikacijų bendrovė „Vodafone“, viena svarbiausių RIM bendradarbių.

Lietuvoje bene daugiausia „Blackberry“ klientų turinti kompanija „Bitė“ taip pat žada neimti paslaugos mokesčio už tris dienas.

„Klientams nereikės mokėti už tas dienas, kai neveikė interneto paslaugos. Oficialiai skaičiuojama, kad tai prasidėjo pirmadienį popiet, o baigėsi ketvirtadienį popiet, taigi neimsime mokesčio už tris dienas, – sakė „Bitė Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Raminta Rimkienė. – Taip pat lauksime žinių, kuo baigsis „Vodafone“ derybos su RIM.“

„Blackberry“ paslaugos „Bitės“ tinkle vidutiniškai siekia nuo 50 Lt privatiems ir nuo 70 Lt verslo klientams.

Papildyta 12.25 val.: Kompanija „Tele2 Lietuva“ praneša nusprendusi visiems klientams, kurie naudojasi išmaniaisiais telefonais „Blackberry“, suteikti kompensaciją dėl sutrikusio paslaugų veikimo.

„Šiuo metu „Blackberry“ vartotojams bendrovė teikia „Blackberry“ paslaugą, kuri už 30 Lt mėnesinį mokestį suteikia 1 gigabaitą duomenų naršymui. „Tele2“ visiems „Blackeberry“ vartotojams spalio mėnesį netaikys šio mokesčio“, – nurodė „Tele2“ viešųjų ryšių vadovas Andrius Baranauskas.

Anot jo, dėl tolesnio paslaugų kompensavimo „Tele2“ kreipsis tiesiogiai į RIM.

Kompanija „Omnitel“ kol kas nepriėmė galutinio sprendimo dėl kompensacijų klientams. „Klausimas dėl kompensacijų „Blackberry“ klientams šiuo metu yra svarstomas. Taip pat svarstome kreiptis į RIM“, – teigė „Omnitel“ ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos