Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 10 11 /2011 10 12

„Blackberry“ vartotojai vėl liko be interneto

Telefonų „Blackberry“ savininkai antradienio popietę vėl praneša, kad negali naudotis interneto paslaugomis. Teigiama, kad kartojasi pirmadienio problemos.
Telefonas „Blackberry Bold 9900“
Telefonas „Blackberry Bold 9900“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Antradienį apie pietus „Blackberry“ gamintoja, kompanija „Research in Motion“ (RIM), paskelbė, kad visos ryšio problemos buvo išspręstos ir paslaugos turėtų veikti be sutrikimų. Apie tai buvo informuoti ir Lietuvos vartotojai, turintys šios kompanijos telefonus.

Tačiau praėjus vos kelioms valandoms socialiniame tinkle „Twitter“ tūkstančiai žmonių pradėjo skųstis, kad tinklas vėl „užlūžo“ – jie negali naudotis tiesioginio susirašinėjimo, el. pašto paslaugomis, prisijungti prie interneto. Skambinti ir siųsti SMS žinutes jie gali.

Tai pajuto ir lietuviai. Mobiliojo ryšio operatoriai iš pradžių jiems patarė pabandyti perkrauti telefoną, tačiau tai nepadėjo.

Dabar RIM patvirtino, kad Europos, Afrikos ir Artimųjų Rytų regionai gali susidurti su nesklandumais.

„Gavome informaciją, kad RIM žada iki 18 valandos (Lietuvos laiku) viską sutvarkyti“, – 15min.lt sakė „Bitė Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Raminta Rimkienė. Jos teigimu, problemos yra tokios pat, kaip pirmadienį.

Anksčiau skelbta, kad pirmadienio nesklandumų priežastis buvo duomenų centro Didžiojoje Britanijoje gedimas. Slau mieste esantis duomenų centras yra atsakingas už paslaugų palaikymą Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos regionų vartotojams.

Normalus ryšys vartotojams buvo atstatytas tik praėjus maždaug 20 valandų po gedimo užfiksavimo.

Papildyta spalio 12d., 9.19 val.: Kompanijai RIM iki trečiadienio ryto vis dar nepavyko sutvarkyti tinklo problemų. Vartotojai nuo antradienio vakaro vis dar negali naudotis dauguma su internetu susijusių paslaugų.

Maža to, išsiplėtė su nesklandumais susiduriančių vartotojų regionas.

„Tiesioginis susirašinėjimas ir naršymas stringa Europoje, Artimuosiuose Rytuose, Afrikoje, Indijoje, Brazilijoje, Čilėje ir Argentinoje. Tai nutiko dėl perjungimo gedimo RIM infrastruktūroje, – rašoma RIM pranešime. – Nors įvykus gedimui sistema turėtų automatiškai įjungti atsarginį palaikymą, tai nesuveikė kaip anksčiau bandyta. Dėl to susiformavo didelis informacijos kamštis, šiuo metu mes bandome jį kaip įmanoma greičiau pašalinti.“

Kompanijos „Bitė Lietuva“ atstovė R.Rimkienė teigė, kad RIM apie situaciją operatorius informuoja kas pusvalandį. „Kol kas gerų žinių pasakyti negaliu. Jie teigia, kad bando problemą tvarkyti, daro ką gali. Kiek laiko tai dar užtruks, neaišku“, – 15min.lt sakė ji.

Anot „Bitė Lietuva“ atstovės, dėl šio gedimo interneto paslaugomis negalėjo naudotis apie 70 proc. „Blackberry“ telefonų savininkų.

Papildyta 18.14 val.: Problemos pasiekė JAV

Iki trečiadienio vakaro RIM vis dar nesugeba užtikrinti patikimo interneto paslaugų veikimo savo klientams. Maža to, su problemomis susiduria vis daugiau šalių vartotojų.

„Blackberry“ vartotojai Amerikos žemynuose gali susidurti su paslaugų trikdžiais. Mes stengiame ištaisyti susidariusią situaciją kaip įmanoma greičiau ir atsiprašome savo klientų už nepatogumus. Kai tik galėsime, suteiksime daugiau informacijos“, – pranešė RIM.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos