02 02

„Apple“ susigrąžino brangiausio pasaulyje prekės ženklo titulą

„Apple“ po dvejų metų pertraukos grįžo į pirmąją brangiausių pasaulyje prekės ženklų sąrašo eilutę, aplenkdama „Microsoft“, „Google“ ir „Amazon“, rodo kasmet skelbiamas „Brand Finance Global 500“ naujausias reitingas.
DAVID GRAY / REUTERS
„Apple“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis