Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Buvo sutrikusi „Omnitel“ e. parašo sistema

Antradienį e. parašu besinaudojantys „Omnitel“ klientai negalėjo prisijungti prie bendrovės e. parašo sistemos. „Omnitel“ atstovų teigimu, sistema dėl techninių kliūčių neveikė keletą valandų, o į redakciją kreipęsi 15min.lt skaitytojai aiškino, jog sutrikimai tęsėsi kone dvi dienas.
Žmogus naudojasi telefonu
Žmogus naudojasi telefonu / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Omnitel“ teigimu, įmonės el. parašo sistema naudojasi 28, 5 tūkst. žmonių. Bendrovės atstovas spaudai Mindaugas Sincorius sakė, kad antradienį sistema nuo 12:40 jau veikė pilnu pajėgumu. Iki tol sistema esą neveikė dėl techninių kliūčių, kurios plačiau įvardintos nebuvo.

Tiems, kam sistema neveikė, buvo patarta perkrauti telefoną.

Į 15min.lt redakciją dėl sutrikimų kreipėsi ir apie problemą pranešė keli skaitytojai. Anot vieno jų, sistema ėmė veikti tik antradienį apie 16 val., nors telefonas buvo ne kartą perkrautas.

„Omnitel“ e. parašo sistema buvo sutrikusi ir anksčiau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos