„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Carlsberg“ investuos į dirbtinį intelektą

Danijos aludarė „Carlsberg“ pasiryžusi investuoti milijonus eurų į dirbtinį intelektą, kuris padėtų kurti naujas alaus rūšis ir užtikrinti išskirtinę produkcijos kokybę, rašo „The Financial Times“.
„Carlsberg“
„Carlsberg“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Partneriais šiame ambicingame inovacijų projekte, kurį ketina finansiškai paremti valstybinis fondas „Innovation Fund Denmark“, pasirinkti du mokslo tyrimų universitetai bei pasaulinė informacijos technologijų lyderė „Microsoft“.

Pasak „Carlsberg“ tyrimų centro atstovo Jocheno Forstero, šios inovacinės technologijos panaudojimas, dirbtinį intelektą „išmokant“ atskirti alaus skonį bei aromatą, leis triskart sutrumpinti naujo skonio alaus sukūrimo laikotarpį, kuriam dabar prireikia nuo devynių mėnesių iki dvejų metų.

J.Forsteras pabrėžė, jog sumanyta technologija ateityje gali būti naudojama ne vien tik alaus gamybos, bet ir maisto ar farmacijos pramonėje. Be to, ji leistų tiksliai nustatyti, kokiomis medžiagomis užterštas oras, dirvožemis, vandens telkiniai.

1847-aisiais veiklą pradėjusi „Carlsberg“ dabar yra ketvirta pagal gamybos apimtis aludarė pasaulyje.

Lietuvoje „Carlsberg“ valdo šalies alaus rinkos lyderį „Švyturį-Utenos alų“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs