Nors ir atrodo, kad tokia žanro klasika, kaip „Counter-Strike“ niekada nemirs, ir žaidimas gali gyvuoti tik lydimas minimalių atnaujinimų, žaidimo kūrėjai nusprendė nesėdėti rankų sudėję ir ėmėsi naujovių diegimo į žaidimą.
Šlovės spindulius, kuriose ilgą laiką maudėsi „Counter-Strike“ pastaraisiais metais ėmė temdyti itin sparčiai išpopuliarėję „Battle Royale“ arba lietuviškai „išgyvenimo“ tipo žaidimai. „PUBG“ ir „Fortnite“ – populiariausi šio žanro atstovai, įnešę naujų vėjų tiek į paprasto žaidėjo biblioteką, tiek į pasaulinio masto esportą. Šiuose žaidimuose kiekvienas žaidėjas žaidžia už save, o pirmąją vietą laimi paskutinis likęs gyvas. Žaidimo pradžioje paprastai žaidėjai atsiranda saloje su kitais oponentais, o kad galėtų eiti į susirėmimus su varžovais, išgyvenimo salos dalyviai turi kuo greičiau susirasti ginklų, patobulinimų, medicininės įrangos. Žinoma, vienas iš ryškiausių tokių žaidimų bruožų yra bėgant laikui mažėjanti žaidimo erdvė, verčianti žaidėjus privalomai kautis su priešininkais.
„Counter-Strike: Global Offensive“ leidėjai, nors ir gerokai vėliau už pirmtakus, praėjusią savaitę išleido ir savo „Battle Royale“ režimą – „Danger Zone“. „Counter-Strike“ mėgėjai iš karto pasmerkė tokį žaidimo kūrėjų žingsnį, nes režimas atrodo paleistas paskubomis, ne iki galo išpildytas ir kiek per paprastas tikrai „Battle Royale“ patirčiai. Taigi, koks tas „Counter-Strike“ naujasis režimas „Danger Zone “ apžvalgoje pasakoja „Žaismo DNR“ komanda.