C.Yerlis pareiškė, kad planšetiniai kompiuteriai, išmanieji telefonai ir naršykliniai žaidimai masiškai spaus konsoles, kadangi itin smarkiai populiarės mobiliesiems įrenginiams skirti žaidimai, kurie neužima daug laiko.
„Crytek“ nuotr./Vaizdo žaidimų kompanijos „Crytek“ vadovas Cevatas Yerlis. |
„Žinoma, yra žaidėjų, kurie yra pasiruošę valandą diegti žaidimą, o po to žaisti aštuonias valandas. Tačiau tokių žmonių atsiranda vis mažiau, – teigia C.Yerlis. – Šiandien žaidėjai perka žaidimą už 99 centus, parsisiunčia jį ir kelis mėnesius žaidžia 15–20 minučių per dieną, o vėliau juda toliau.“
Galbūt tokia pesimistinė prognozė konsolinių žaidimų atžvilgiu susijusi su tuo, kad „Crytek“ neplanuoja išleisti žaidimų tokioms platformoms, kaip „Nintendo Wii U“ ir „Sony PS Vita“. Tuo pačiu neatmetama galimybė, kad vis tik pasirodys trečių šalių žaidimai su „CryEngine“ grafiniu varikliu.
Taip pat „Crytek“ vadovas pareiškė abejojąs galimybėmis kurti „debesų“ tarnybas, kuriose visa skaičiavimų našta tektų serveriams, o žaidėjams nereikėtų pirkti galingų kompiuterių. „Užkietėjusiems žaidėjams nepatiks tokie žaidimai, jie mėgsta „geležį“ – kietus asmeninius kompiuterius ir žaidimų konsoles, – sakė jis. – Užkietėję žaidėjai siekia tobulybės, jie nepakęs artefaktų, užlaikymų, vėlavimų ir t.t. Įsivaizduokite „Crysis“ kaip žaidimą debesyse – tai atrodys kaip mažos raiškos „Įsikūnijimas“, įkeltas į „Youtube“.“