„Įmonė “Vlantana„, negali sužiūrėti savo “furų„ judėjimo Prancūzijoje, o man, kaip paprastam vartotojui, neveikia toks puslapis – “Google„, “Discord„, “Youtube„, keli užsienio ir Lietuvos portalai. Negaliu prisiskambinti į savo “Telia„ jokiu numeriu, visi tinklai, kaip patys rašo – “karšti„..., o jokios informacijos nepateikia“, – redakcijai skundėsi vienas vartotojas.
„Biure nėra interneto. Pas mus panika!“, – apie tą patį incidentą rašė kita vartotoja, pridūrusi, kad kolegė negali prisiskambinti vaikams, kurie naudojasi „Telia“ mobiliojo ryšio paslaugomis.
Išaiškėjo, kad techninės problemos kilo ryšio paslaugų teikėjo „Telia“ įrangoje. Tačiau bendrovės atstovas tvirtina, kad sutrikimai buvo itin operatyviai pašalinti.
„Dėl tinklo įrangos gedimo Lietuvoje pirmadienį apie valandą laiko prieš pietus „Telia“ mobiliojo ir fiksuotojo interneto paslaugos veikė su sutrikimais – kai kuriais atvejais nebuvo galima prisijungti prie interneto svetainių, ypač prie užsienio. Balso paslaugoms gedimas jokios įtakos neturėjo.
Diegiant IP adresacijos plėtrą įvyko programinės įrangos sutrikimas, kuris paveikė užsienio interneto ryšį, o tai turėjo įtakos bendram „Telia“ interneto veikimui.
„Telia“ specialistai operatyviai pašalino įrangos gedimą ir labai atsiprašo klientų už galimai patirtus nepatogumus“, – rašoma įmonės atstovo spaudai Audriaus Stasiulaičio pateiktame komentare spaudai.
Jis patikslino, kad gedimas pasireiškė 10:52, buvo pašalintas 11:57. Ryšio sutrikimus galėjo pajusti vartotojai visoje Lietuvoje, bet labiausiai – Vilniaus regione.