Antradienio vėlyvą popietę prasidėjusios tarptinklinio sutrikimo priežastys dar nėra žinomos, Prancūzijos bendrovės operatyviai jas bando nustatyti ir pašalinti.
Pagal pirminę gautą informaciją, sutrikimus daliai „Telia“ klientų galėjo lemti Prancūzijos operatorių tinklo konfigūracijos klaidos. Sutrikimo pašalinimo terminai šiuo metu nėra žinomi, „Telia“ grupės mastu deda visas pastangas, kad tai būtų padaryta pačiu artimiausiu metu.
„Nuolat palaikome ryšį su Prancūzijos ir Belgijos telekomunikacijų bendrovėmis „Orange“, „Bouygues“ ir SFR bei dėl galimų sutrikimų informuojame šiose šalyse esančius mūsų klientus. Visiems Prancūzijoje ir Belgijoje esantiems „Telia“ klientams, kuriems sutriko tarptinklinis ryšys, padengsime lapkričio mėnesio abonento įmoką ir iki metų galo dovanosime 100 GB mobiliųjų duomenų Lietuvoje“, – rašoma pranešime.
„Bitė“ informaciją apie kompensacijas klientams ketina išplatinti netrukus po to, kai bus pašalinti ryšio sutrikimai.
Prancūzijoje tarptinklinio ryšio sutrikimą galėjo patirti daugiau kaip 1000, Belgijoje – kelios dešimtys „Telia“ klientų. „Bitė“ skelbia, kad keli tūkstančiai Prancūzijoje esančių klientų negali skambinti bei priimti skambučių, rašyti SMS žinučių, naudotis internetu bei duomenų perdavimo paslaugomis.
„Tele2“ Komunikacijos vadovas Andrius Baranauskas teigė, kad preliminariais duomenimis jo atstovaujamos įmonės klientai šio Prancūzijos ir Belgijos tinklų sutrikimo veikiausiai nepajuto. „Kol kas matome, kad abiejose šalyse klientai prie tinklo prisijungia, paslaugos veikia“, – sakė jis.
Šiuo metu Prancūzijoje ir Belgijoje esantiems žmonėms, kurie negali naudotis tarptinkliniu ryšiu, rekomenduojama įsigyti bet kurio šalies operatoriaus išankstinio mokėjimo SIM kortelę ir ja naudotis tiek naršant internete, tiek skambinant šalies viduje ar į Lietuvą.