Dar vienas garsus elektronikos gamintojas suka į elektromobilių pasaulį

„Apple“ kuria elektromobilį, Kinijoje „Huawei“ jau pardavinėja elektromobilius, „Sony“ testuoja prototipą – ir tai net ne visos technologijų kompanijos, kurios ketina gaminti elektromobilius.
Elektromobilis Rimac Nevera
Elektromobilis Rimac Nevera / Rimac nuotr.

Investicijos sieks milijonus

„Xiaomi“ labiausiai garsėja savo išmaniaisiais telefonais ir namų elektronika, bet netrukus ši kompanija gamins ir elektromobilius. „Xiaomi“ už 77,3 milijonus dolerių įsigijo autonominių automobilių startuolį „DeepMotion“, tačiau tai - tik pradžia. „Xiaomi“ kuria atskirą elektromobilių diviziją, kuri priklausys tik šiai kompanijai. Per 10 metų į ją bus investuota pusantro milijardo dolerių.

Kol kas detalių apie būsimą „Xiaomi“ elektromobilį nėra daug. Tačiau akivaizdu, kad „Xiaomi“ kuria ne vieną produktą - tai bus nauja elektromobilių markė. „Xiaomi“ automobilių divizijai vadovaus vienas iš kompanijos įkūrėjų Lei Jun. Greičiausiai „Xiaomi“ neužsiims gamyba - tai nėra šios kompanijos sritis. Kaip ir su kitais savo produktais, „Xiaomi“ kurs dizainą, o gamyba užsiims kiti pramoniniai milžinai.

Prognozuojama, kad „Xiaomi“ elektromobiliai bus santykinai pigūs. Taip manoma todėl, kad tai - pakankamai įprasta „Xiaomi“ strategija. Daug kompanijos produktų yra parduodami už savikainai artimą kainą, o tuomet „Xiaomi“ uždirba siūlydama papildomas paslaugas.

„Xiaomi“ kompanija auga labai sparčiai. Antrojo 2020-ųjų ketvirčio duomenys rodo, kad „Xiaomi“ pelnas išaugo 64 % lyginant su praeitais metais. Antrojo ketvirčio pelnas siekė beveik 1,3 milijardus dolerių. Iš dalies tai - naujų produktų pristatymo rezultatas. Iš dalies - ir po „Huawei“ smukimo surinkti trupiniai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis