Dauguma lietuvių atidėlioja perėjimą prie skaitmeninės televizijos

Iki analoginės antžeminės televizijos išjungimo likus 95 dienoms, ją vis dar žiūrėjo penktadalis Lietuvos namų ūkių.
Skaitmeninė televizija
Skaitmeninė televizija / Corbis nuotr.

Daugiau nei pusė jų galimybe matyti televiziją rūpinsis rugsėjo arba spalio mėnesiais – tokia informacija pateikiama visuomenės tyrimus atliekančios bendrovės SIC atliktoje reprezentatyvioje gyventojų apklausoje.

„Nuo 2009 metų vidurkis, kiek gyventojų perėjo prie skaitmeninės televizijos, yra 10 tūkst. per mėnesį. Dabar, žiūrėdami į paskutiniuosius metus, turime per mėnesį 90 tūkst. – tiek gyventojų turėtų skaitmenizuotis, kad lapkričio pirmą dieną nebeliktų vartotojų su analogine televizija – tai 10 kartų daugiau per mėnesį nei buvo iki šiol“, – pristatydamas tyrimo duomenis sakė TEO projektų vadovas Egidijus Steponavičius.

Televizijos paslaugų tiekėjai būgštauja, kad visiems dabartiniams analoginės televizijos vartotojams suskubus rūpintis perėjimu paskutinę minutę, gali pritrūkti priedėlių ar tekti ilgai laukti įjungti televiziją galinčių darbuotojų.

Susisiekimo ministerijos atstovų nuomone, tai, kad žmonių aktyvumas didės artėjant datai – normalu. Susisiekimo ministro patarėjas ryšiams su visuomene Martynas Čerkauskas BNS patvirtino, kad to yra tikimasi, atsižvelgus į Latvijos ir Estijos pavyzdį.

Tačiau, jo teigimu, kadangi pardavėjai puikiai žino apie artėjantį išjungimą ir tai, kiek vartotojų žiūri analoginę antžeminę televiziją, rudeniui turėtų būti pasiruošę.

Sprendimui išjungti analoginę televiziją mažas vartotojų aktyvumas įtakos taip pat neturės – galimybe matyti televiziją po spalio 29 dienos jie turi pasirūpinti patys.

Gyventojų tyrimo duomenimis, daugiausiai analoginės televizijos žiūrovų liko kaimo vietovėse.

Išjungus analoginę antžeminę transliaciją, norint matyti televiziją bus reikalingas televizorius su įmontuotu DVB-T MPEG-4 imtuvu arba specialus priedėlis, daliai vartotojų gali prireikti ir antenos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis