Dėl įsivėlusios klaidos dalis „Tele2“ klientų pirmadienio rytą buvo palikti be ryšio

Mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ klientai redakciją informavo apie ryšio sutrikimus – jie teigia negalintys nei paskambinti, nei išsiųsti SMS žinučių, nei naudotis mobiliuoju internetu. Bendrovės atstovai informavo, kad daliai klientų galimybė naudotis paslaugomis buvo apribota dėl įsivėlusios klaidos.
„Tele2“
„Tele2“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Ryšys Tele2

„Maždaug tūkstančiui žmonių, kurie naudojasi paslaugomis pagal sutartį, buvo neteisingai užblokuoti pokalbiai pritaikius kredito limitą. Šie klientai iš kitų numerių pradėjo skambinti klientų aptarnavimo numeriu 117, o mūsų operatoriai tuo metu nebuvo pasiruošę priimti tokio didelio kiekio užklausų, todėl laikinai sutriko jo veikla“, – teigė „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims Andrius Baranauskas.

Jis pridūrė, kad šiuo metu klientams, kuriems per klaidą buvo pritaikytas kredito limitas, paslaugų teikimas atkuriamas. Tikimasi, kad problema bus išspręsta per valandą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų