Problema susijusi su įrenginiuose įrašytu kodu, dėl kurio „ribotas skaičius modelių“ negali nustatyti tikslios buvimo vietos. Tokius įrenginius turintys vartotojai mato pilką ekraną su pranešimu, kad jis nepagauna GPS signalo.
Olandijos kompanija teigia, kad pirmųjų skundų dėl to sulaukė kovo 31 dieną. Šiuo metu aiškinamasi, kokie GPS navigatorių modeliai nustojo veikti ir bandoma ištaisyti klaidą. Daugiau informacijos apie tai galima rasti oficialiame „TomTom“ pagalbos puslapyje.
Kol kas kompanija pataria vartotojams perkrauti įrenginius laikant įjungimo mygtuką nuspaustą maždaug 20 sekundžių. Tai turėtų laikinai išspręsti problemą.
Panašu, kad su problema susidūrė „TomTom“ įrenginių savininkai visame pasaulyje – apie tai praneša žmonės iš Didžiosios Britanijos, Australijos, Šveicarijos, Danijos ir kitų šalių.
Diskusijų forume apie šią klaidą jau yra virš 650 vartotojų pranešimų.