Liepos–rugsėjo mėnesiais buvo parduota 84,5 mln. tokių prietaisų, o tuo pat laikotarpiu pernai – 43,4 milijono.
Didžiąją dalį prieaugio užtikrino belaidžių ausinių pardavimų augimas. Beje, šioms ausinėms šiuo metu tenka beveik pusė dėvimų elektroninių prietaisų rinkos.
Į perkamiausių dėvimų elektroninių prietaisų trejetą taip pat pateko ant rankos dėvimi prietaisai ir išmanieji laikrodžiai.
„Ausinės tapo naujuoju dėvimų prietaisų rinkos produktu, – pažymėjo Ramonas Llamosas iš IDC. – Tai prasidėjo nuo to, jog kai kurie gamintojai savo išmaniuosiuose telefonuose atsisakė ausinių lizdo, todėl buvo pereita prie belaidžių ausinių. Po to ausinėse buvo pradėta diegti papildomas funkcijas, kurios gerina garso perdavimo galimybes ir jas plečia.“
Pasaulio dėvimų prietaisų rinkoje tebepirmauja Jungtinių valstijų „Apple“, per praėjusį ketvirtį pardavusi 29,5 mln. „Apple Watch“, „AirPods“ ir „Beats“ vienetų – beveik 200 proc. daugiau negu tuo pat laikotarpiu pernai.
Bendrovės užimama rinkos dalis minėtu laikotarpiu padidėjo nuo 23 iki 35 procentų.
Tačiau dar labiau pardavimus padidino Kinijos „Huawei“ – daugiau nei 202 proc. iki 7,1 mln. vienetų.
Iš didžiausiųjų penketo sumažėjo tik „Xiaomi“ ir „Fitbit“ užimamos rinkos dalys.