Dirbtinis intelektas gali nustatyti, ar jūsų „Louis Vuitton“ rankinė yra padirbta

Ar esate svarstę, ar „Chanel“ rankinė, kurią nusipirkote iš vintažinio perpardavinėtojo, yra tikra? Dirbtinis intelektas gali padėti tiksliai tai sužinoti, rašo „Bussiness Insider“.
Dar vienas „Louis Vuitton“ derinys, Brigitte vilkėtas NATO pirmųjų damų susitikime Briuselyje
„Louis Vuitton“ rankinė / „Scanpix“ nuotr.

„Entrupy“ yra technologijų paslauga, kuri naudoja dirbtinį intelektą dizainerių rankinių ir sportbačių autentiškumui perpardavinėjimo rinkoje nustatyti, kad įsitikintų, jog klientai perka tikrus daiktus.

Nuo 2012 m., kai buvo įkurta „Entrupy“, bendrovė teigia, kad nuo 2020 m. gruodžio mėn. jos dirbtinio intelekto technologiją naudojo šimtai vintažinių rankinių perpardavinėtojų, rašoma bendrovės interneto svetainėje.

Šiuo metu „Entrupy“ gali naudotis tik prabangos prekių perpardavinėtojai. Šis įrankis gali patvirtinti tokių prabangių prekių ženklų kaip „Balenciaga“, „Burberry“, „Gucci“ ir „Louis Vuitton“ gaminių autentiškumą.

Naudodami dirbtinį intelektą prabangos prekių perpardavinėtojai galėtų įgyti klientų, kurie gali būti atsargūs pirkdami netikrus produktus, pasitikėjimą.

„Visa šio metodo esmė – pridėti pasitikėjimo, kai procese atsiranda trečioji šalis, kuri prekę patikrina“, – neseniai duotame interviu „Elle“ sakė Vidyuthas Srinivasanas, vienas iš „Entrupy“ įkūrėjų ir generalinis direktorius. „Vartotojas gauna patvirtinimą ne tik iš vieno asmens, teigiančio, kad gaminys autentiškas, bet ir iš trečiosios šalies, neinvestavusios į sandorį.“

„Entrupy“ tvirtina, kad identifikavimo, ar prekė yra klastotė, tikslumas yra 99,1 proc.

Susidomėjimas dirbtinio intelekto paslauga išaugo praėjusių metų spalį, kai „TikTok“ paskelbė apie partnerystę su „Entrupy“ siekiant nustatyti, ar jos naujoje e. prekybos platformoje „TikTok Shop“ esantys produktai yra suklastoti. Partnerystė užmegzta tuo metu, kai generatyvinio dirbtinio intelekto įrankiai, tokie kaip OpenAI ChatGPT, šturmuoja pasaulį.

Norint naudotis dirbtinio intelekto autentifikatoriumi, naudotojų prašoma nufotografuoti gaminį iš visų įmanomų kampų, įkišus išmanųjį telefoną į „Entrupy“ aparatinį įrenginį. Įrenginys turi mikroskopinį lęšį, kuris, bendrovės teigimu, gali padidinti telefono kamerą, kad būtų galima padaryti detalių savybių, pavyzdžiui, gaminio dizainerio plokštelės ir medžiagos, nuotraukas.

Tada nuotraukos, naudojant dirbtinio intelekto algoritmą, palyginamos su milijonų autentiško inventoriaus nuotraukų duomenų baze. Per kelias minutes „Entrupy“ gali nuspręsti, ar gaminys yra tikras, ar ne, ir teigia, kad jo tikslumas yra 99,1 proc. Įmonė sukuria oficialų sertifikatą, kurį mažmenininkai gali rodyti, jei produktas laikomas autentišku.

Vis dėlto produktas nėra tobulas: „Entrupy“ generalinis direktorius „Elle“ sakė, kad dirbtinis intelektas gali patvirtinti tik pagrindinių prekės ženklų aksesuarų autentiškumą, nes jie yra labiausiai linkę sukčiauti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis