Pasak Evaldo Narbuntovičiaus, Domoplius.lt projekto vadovo, viena iš pagrindinių priežasčių, leidusių iškopti į pirmąją vietą – nemokami skelbimai. „Drąsiai galima teigti, kad minėtas strateginis sprendimas pasiteisino. Tai leido portale sukaupti didžiausią nekilnojamojo turto objektų pasirinkimą, o mūsų portalo lankytojai tai įvertino nuolat augančiu lankomumu“, – sėkmės priežastį įvardija E. Narbuntovičius.
Šiuo metu Domoplius.lt yra įdėta apie 82 tūkst. skelbimų apie parduodamus arba nuomojamus objektus. Daugiausiai skelbimų – daugiau kaip 37 tūkst. – yra apie parduodamus ar nuomojamus butus. Verta pažymėti, kad Domoplius.lt yra daugiau nei 7,3 tūkst. privačių asmenų skelbimų.
Portale Domoplius.lt parduodamų ar nuomojamų objektų bendra vertė viršija 25,7 mlrd. litų, o tai daugiau nei puse milijardo litų viršija kitąmet planuojamas Lietuvos valstybės biudžeto pajamas – jos su Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšomis turėtų sudaryti 25,055 mlrd. litų.
Domoplius.lt nuolat tobulina portalo turinį ir stengiasi jį padaryti dar patogesniu ir funkcionalesniu. Reaguojant į augantį mobiliųjų aplikacijų poreikį, prieš keletą mėnesių vartotojams buvo pristatyta galimybė Domoplius.lt naršyti mobiliajame telefone. Portale taip pat jau veikia ir interneto galerija, kurioje vartotojas gali rasti idėjų ar pavyzdžių, kaip stilingai įsirengti savo būstą.
Apie domoplius.lt
Domoplius.lt prižiūri ir tobulina bendrovė UAB „Plius“, priklausanti norvegų žiniasklaidos koncernui „Schibsted ASA“. Lietuvoje „Schibsted ASA“ taip pat valdo „Žurnalų leidybos grupę“ („Žmonės“, „Laima“, „Edita“, „Ji“ ir kt.), „15 minučių“.