Įgyvendinant „Google“ ir partnerio „TeraSky“ vykdomą projektą, išmaniosiomis technologijomis bus pagerintos mokyklų 2, 3 bei 5, 6 klasių mokymosi programos.
„Tai, kaip šiuolaikinės technologijos naudojamos mokymosi procese, esu stebėjęs Didžiojoje Britanijoje. Papildomi įrankiai leidžia patraukliau ir suprantamiau išdėstyti medžiagą, o mokymosi procesas naudojant „Chromebook“ kompiuterius tampa ne tik patrauklesniu, bet ir geriau supažindina su skaitmeninėmis technologijomis, kas šiandien itin svarbu“, – sako Virgilijus Saulius, Kauno Jėzuitų gimnazijos direktoriaus pavaduotojas ugdymui.
Abiejų projekte dalyvaujančių mokymo įstaigų mokytojams taip pat bus sudarytos galimybės pasisemti patirties iš Airijos, Švedijos bei Jungtinės Karalystės mokytojų, jau naudojančių „Google for Education“ ekosistemą.
„Google“ mokytojams skirtame centre patalpinta didžiulė mokymosi žaidimų biblioteka, aplikacijos, mokymosi planai, galima rasti pačių įvairiausių pamokų pradedant matematika ir fizika, baigiant robotika ir programavimo pagrindais.
Šiuolaikiam pamokų organizavimui ir užduočių atlikimui mokiniai ir mokytojai galės naudoti „Google Classroom“ virtualią klasę, „Google Docs“ teksto redaktorių, „Google Sheets“ skaičiuoklę, „Gemini AI“ dirbtinio intelekto įrankį bei kitas „Google for Education“ platformas, kurios padės stiprinti STEAM, programavimo ir bendradarbiavimo įgūdžius.
Pasak Pauliaus Valiulio, „TeraSky“ skaitmeninės transformacijos vadovo, tai pirmasis projektas Lietuvoje, kurio metu bus naudojama ne tik „Google for Education“ platforma, bet ir „Google Chromebook“ kompiuteriai. Europoje būsime trečioji šalis, vykdanti tokią programą.
„Tyrimais įrodyta, kad interaktyviai pateikiamas turinys šiuolaikinių moksleivių įsimenamas net 70 proc. geriau. Pripažinkite, viena yra spręsti matematikos lygtis sąsiuvinyje ir visai kas kita, kai mokytojas atsiunčia nuorodą į žaidimo forma pateiktas tas pačias užduotis“, – pasakoja P.Valiulis.
Pasak jo, svarbu ir tai, kad ši programa leis ne tik geriau išmokti mokyklos pateikiamą medžiagą, bet ugdys moksleivių skaitmeninius gebėjimus.
„Esame maži, bet ambicingi. Jei norime pasiekti daug, turime imti tai kas geriausia ir moderniausia, tik taip galime žengti visų priekyje“, – sako P.Valiulis.
Projekto metu bus vertinamas „Google for Education“ įrankių poveikis mokinių pasiekimams ir mokytojų darbui. Projekto rezultatai bus paskelbti viešai, kad ir kitos Lietuvos mokyklos galėtų pasinaudoti patirtimi.