Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Edith Yeung: „Verslininkai yra patys kūrybingiausi žmonės“

„Tikiu, kad kiekvienas yra savo likimo kalvis ir kad reikia siekti net to, kas atrodo neįmanoma“, – teigia konferencijoje „Silicon Valley Comes to the Baltics“ pranešimą skaičiusi Edith Yeung. Kompanijos „RightVentures“ įkūrėja, verslininkus suburiančio renginio „BizTechDay“ ir bendruomenės „Sfentrepreneur“ steigėja tiki, kad verslininkai yra patys kūrybingiausi žmonės.
Kompanijos „RightVentures“ įkūrėja, verslininkus suburiančio renginio „BizTechDay“ ir bendruomenės „Sfentrepreneur“ steigėja Edith Yeung
Kompanijos „RightVentures“ įkūrėja, verslininkus suburiančio renginio „BizTechDay“ ir bendruomenės „Sfentrepreneur“ steigėja Edith Yeung / Asm. archyvo nuotr.

Su mobiliosiomis technologijomis dirbanti E.Yeung yra įmonės „Dolphin Browser“ rinkodaros vadovė. Naršykle „Dolphin Browser“ naudojasi daugiau nei 12 milijonų žmonių, turinčių mobiliuosius įrenginius tiek su „Android“, tiek su „iOS“ operacinėmis sistemomis.

Tačiau su E.Yeung kalbamės ne apie tai – perspektyvi verslininkė ir rinkodaros specialistė sutiko papasakoti apie tai, kaip jai pavyko suburti daugiau nei 10 tūkst. verslių žmonių bendruomenę ir išdavė keletą sėkmingo verslo paslapčių.

– Papasakokite apie renginio „BizTechDay“ atsiradimą. Ar šis sumanymas sėkmingas?

– 2008 metais pasikalbėjau su Gary Marshallu, kuris dirba vyriausybinėje agentūroje, suteikiančioje pagalbą smulkiesiems verslininkams. Jau tuomet turėjau viziją apie „BizTechDay“ – konferencijos, įkvėpsiančios verslininkus ir padėsiančios plėtoti verslą pasinaudojant technologijomis – įkūrimą. G.Marshallas man išsidavė, kad daugumai verslų būtent tokia pagalba ir yra reikalinga. Jis pasakė: „Smulkių verslų savininkams toks renginys tikrai būtų naudingas.“

Įkvėpta verslumo dvasios, pamaniau, kad ši idėja puiki, tad kodėl gi nepabandžius? Tikri verslininkai turi daryti tai, ką dievina, ir padaryti viską, kad įgyvendintų savo vizijas. Aš tikiu, kad kiekvienas yra savo likimo kalvis ir kad reikia siekti net to, kas atrodo neįmanoma. Taip ir atsirado renginys „BizTechDay“, kuris per trejus metus subūrė virš 10 tūkst. žmonių.

– Kodėl galvojate, kad verslininkams susibūrimai yra tokie svarbūs?

– Susibūrimai svarbūs ne tik verslininkams, bet ir  visiems verslumu pasižymintiems žmonėms. Vien verslininkų nepakanka: reikia žmonių, galinčių išvystyti ir išplėtoti produktą.

– Kaip gimė idėja įsteigti bendruomenę „Sfentrepreneur“, kuri taip pat organizuoja patyrusių verslininkų diskusijas ir visus siekia suburti į vieną tinklą?

– Kai mečiau savo darbą, supratau, kad neturiu verslių draugų. Apsilankiau keliuose renginiuose ir pagalvojau, kad jie yra paskutinis šlamštas. Todėl nusprendžiau įsteigti savo bendruomenę. Iš pradžių viskas prasidėjo nuo 5 žmonių, vėliau jų skaičius išaugo iki 10, po to – iki 100, kol galiausiai ši verslininkų bendruomenė tapo tuo, kuo yra dabar.

– Kodėl galvojate, kad verslininkai yra labiausiai motyvuoti ir kūrybingiausi žmonės?

– Verslininkai yra tie žmonės, kurie tvirtai tiki savo idėja, o dėl jos įgyvendinimo yra pasiryžę padaryti bet ką. Net tada, kai atrodo, jog išpildyti savo svajonę yra neįmanoma, visada yra kažkoks būdas. Visada yra alternatyvų, pasirinkimų, tik juos reikia atrasti. Taip ir pasireiškia kūrybingumas.

– Kokios yra pagrindinės rinkodaros strategijos, kurias dažniausiai taikote?

– Visada vadovaujuosi dviem strategijom: pirmoji teigia, kad visi veiksmai turi būti nukreipti į konkrečius vartotojo poreikius, o antroji sako, kad reikia sukurti didelę ir aistringą bendruomenę. Taip ir yra – kiekvieną dieną sulaukiame virš 2¬¬00 laiškų!

– Ką galėtumėte patarti jauniems verslininkams iš Lietuvos?

– Nebijokite. Nepasiduokite. Gyvenate tik vieną kartą.

 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos