Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Edukacija žaidime: lietuviai pradinukų mokomąją medžiagą sujungė su „Minecraft“

Mokymasis – būdas atitraukti vaiką nuo skaitmeninių įrenginių? Tai jau vakarykštė diena. Šiandien vis gilėja supratimas, jog technologijų ir švietimo kombinacija yra galingas edukacinis įrankis, suteikiantis moksleiviams galimybę išnaudoti savo potencialą ir sukurti su mokslu naują, dar neatrastą santykį, rašoma pranešime.
2018-08-21_21.47.25
Edukacija žaidime: lietuviai pradinukų mokomąją medžiagą sujungė su „Minecraft“

Būtent tai ir padarė „Trys Pradinukai“ kūrėjai, įgyvendinę inovatyvų tikslą – sujungę „Minecraft“ žaidimą su pradinių klasių mokomąja medžiaga. „Minecraft“ žaidžiu jau aštuonerius metus, tačiau tik prieš pusantrų metų pamačiau, kad šis žaidimas turi labai didelį potencialą edukacijoje. Tą kartą „Minecraft Gigafactory“ projekto metu sėkmingai atkreipėme kompanijos „Tesla“ dėmesį į Lietuvą.

Organizatorių nuotr./Štai taip atrodo virtuali akumuliatorių gamykla „Tesla Gigafactory“
Organizatorių nuotr./Štai taip atrodo virtuali akumuliatorių gamykla „Tesla Gigafactory“

Per statybų tiesioginę transliaciją vaikai uždavė daug klausimų apie tai, kas yra „Tesla“, kodėl tai svarbus projektas, kodėl pasirinkome statyti „Minecraft Gigafactory“ prie Kruonio ir t.t. Vaikai nuoširdžiai domėjosi jiems nesuprantama tema, nes tai buvo susiję su žaidimu, kurį jie mėgsta,“ – įspūdžius pasakoja projekto „Trys Pradinukai“ kūrybos vadovas Darius Kniukšta.

„Trys Pradinukai“ kuria „Minecraft“ nuotykius, naudodami pradinių klasių metodinę medžiagą. Pirmieji žaidime pateikiami žemėlapiai skirti Lietuvos šimtmečio minėjimui. Žaisdami vaikai tyrinėja Lietuvos istoriją, tampa geografais, sužino svarbiausius valstybės simbolius.

Ateityje bus išleisti ir kiti nuotykiai, kuriuose vaikai galės įsijausti į archeologo, architekto ar zoologo rolę. Projekto autoriai tiki, kad pavyks
įkvėpti švietimo srities specialistus ieškoti naujų inovatyvių būdų, kaip
sudominti moksleivius žaidybine edukacija.

Apie žaidimą „Minecraft“

Pirmą kartą „Minecraft“ pasirodė pasaulyje 2009 metais. Po penkerių metų „Microsoft“ nupirko žaidimą kūrusią kompaniją už 2,5 milijardo JAV dolerių. Paskutiniais šių metų duomenimis, „Minecraft“ užima antrąją vietą pasaulyje pagal parduotų žaidimo kopijų kiekį (144 mln.) ir pirmąją vietą – pagal aktyvių mėnesio vartotojų skaičių (74 mln.). Pirmąjį Lietuvai skirtą „Minecraft“ nuotykį galite išbandyti svetainėje www.tryspradinukai.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų