Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Electronic Arts“ pasirašė partnerystės sutartį su „Facebook“

Vis populiarėjant žaidimams socialiniuose tinkluose, į reikalą įsitraukia ir didieji PC bei konsolinių žaidimų gamintojai.
„Electronic Arts“ logotipas.
„Electronic Arts“ logotipas. / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Naujas to pavyzdys – kompanija „Electronic Arts“ (EA), pasirašiusi net penkerių metų partnerystės sutartį su „Facebook“. Natūralu, kad augant „Zynga“ kompanijos pelnui, EA irgi nori neatsilikti.

Šiam momentui į „Facebook“ yra importuoti keli EA žaidimai (tarp jų „Madden NFL Superstars“ ir „FIFA Superstars“), o vėliau jų bus daugiau. Ir svarbi partnerystės sutarties dalis, kad „Facebook“ kreditai bus priimami kaip valiuta EA žaidimuose, kuriuos galima žaisti per „Facebook“. Tokiu būdų kompanija tikisi naujo pajamų šaltinio bei, be abejo, savo vardo išgardėjimo socialinių žaidimų sferoje.

Šaltinis: Mashable.com.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?