Elektromobiliai – krūva iššūkių autoservisams

Visai neseniai „General Motors“ privertė suklusti visą automobilių sektorių. Nusprendusi paimti pavyzdį iš švedų „Volvo“ ir įsiklausiusi į pragmatiškus automobiliams skirtų gaminių planuotojų argumentus visame pasaulyje, kompanija paskelbė, kad sieks iki 2035 metų visiškai pereiti prie tik elektrinių automobilių gamybos.
Įkraunamas elektromobilis
Įkraunamas elektromobilis / Gamintojo nuotr.

Šis pareiškimas greičiausiai taps paskata ne vienam automobilių gamintojui tiek JAV, tiek kitose šalyse paleisti į rinką daugiau elektra varomų transporto priemonių, o iškastinio kuro pramonė dar labiau stengsis ieškoti alternatyvų savo naftos ir benzino produktams.

Pokyčiai neaplenks ir atsarginių dalių gamintojų, projektuotojų ir autoservisų, kuriems teks prisitaikyti prie ateities, kurioje vis daugiau transporto priemonių bus elektrinės.

Apie elektrines transporto priemones įprasta manyti, kad jos kainuoja brangiau, teršia mažiau ir rieda taip tyliai, kad joms reikia specialių signalizatorių, kurie įspėtų apie jas kitus eismo dalyvius.

Tačiau kitaip nei benzinu ar dyzelinu varomiems lengviesiems automobiliams ir sunkvežimiams, elektrinėms transporto priemonėms taip pat reikalingi specialiai joms pagaminti arba gerokai modifikuoti komponentai ir speciali priežiūra.

Nors ir vairuotojams reikia mokytis pereiti prie elektrinių transporto priemonių, visiems automobilių pramonės segmentams tai padaryti dar aktualiau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis