Nuo 2013 m. rugsėjo iki šių metų balandžio „a. mokyklų“ Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje elektroniniuose dienynuose buvo užfiksuota per 8 tūkst. pavėlavimų, tuo tarpu tuo pačiu laikotarpiu 2012-2013 m. vaikai į pamokas vėlavo net 60 tūkst. kartų. Moksleiviai į pamokas ėmė vaikščioti stropiau jau pirmaisiais mėnesiais įdiegus naująją technologiją – lyginant 2012 m. ir pernai metų rugsėjo duomenis, vėlavimų skaičius smuko daugiau nei dešimteriopai (atitinkamai nuo 6478 iki 611 karto).
Nuo 2013 m. rugsėjo iki šių metų balandžio „a. mokyklų“ Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje elektroniniuose dienynuose buvo užfiksuota per 8 tūkst. pavėlavimų, tuo tarpu tuo pačiu laikotarpiu 2012-2013 m. vaikai į pamokas vėlavo net 60 tūkst. kartų.
Pasak „a. mokyklų“ projektą plėtojančios UAB „Tavo mokykla“ direktorės Viktorijos Burlinskaitės, TAMO moksleivių registravimosi technologija ne tik įveda daugiau tvarkos, patogumo ir saugumo į mokyklų bendruomenių gyvenimą, bet ir prisideda prie vaikų punktualumo ir stropumo ugdymo, o tai sudaro sąlygas gerinti jų mokymosi rezultatus.
„Įėjimo kontrolės sistemos veikimo principas paprastas, bet labai efektyvus: pertraukų tarp pamokų metu durys į mokyklas būna atidarytos, o su skambučiu jos užsidaro ir į mokyklą galima patekti tik prie įėjimo skaitytuvu nuskenavus elektroninį mokinio pažymėjimą. Visi pažymėjimo skenavimai matomi elektroniniame dienyne“, – teigė V. Burlinskaitė.
Kaip parodė „a. mokyklose“ atlikta apklausa, kurioje dalyvavo 546 tėvai, itin didelis dėmesys skiriamas tam, kaip vaikai lanko pamokas. Net 87 proc. tėvų stebi vaikų lankomumo, taip pat atsiskaitymų ir su biblioteka susijusią informaciją TAMO elektroniniame dienyne, o per 70 proc. jų prisipažino, kad aktualiausi jiems yra duomenys, rodantys, kada jų atžalos atėjo ir išėjo iš mokyklos.
Anot vienos iš „a. mokyklų“ – Kauno „Aušros“ gimnazijos – direktorės Bronislavos Valungevičienės, gimnazijoje įdiegtas elektroninis pažymėjimas, tarnaujantis kaip raktas į mokyklą, turi daug privalumų.
„Visų pirma, ši technologija leidžia lavinti vaikų atsakomybę bei drausmę. Taip pat tai suteikia daugiau patogumo visai mokyklos bendruomenei, pavyzdžiui, mokiniams, turintiems „langus“ tarp pamokų, nebereikia žymėtis pas budinčiąją. Džiugina ir tai, kad sumažėjo vėlavimų, pagerėjo pamokų kokybė, mokinių lankomumo apskaitos ir informacijos perdavimas. Gimnazijos bendruomenės nariai kontrolės įranga didžiuojasi, sparčiau vyksta mokytojo, mokinio ir tėvų dialogas – sakė B. Valungevičienė.
Kaip parodė statistika, papildžius elektroninę TAMO sistemą įėjimo kontrolės įranga, Kauno „Aušros gimnazijoje“ vaikų vėlavimo į pamokas skaičius susitraukė net devynis kartus – nuo kiek daugiau nei 19 tūkstančių kartų per 2012 m. rugsėjį – 2013 m. balandį iki per 2 tūkstančius kartų 2013 m. rugsėjį – 2014 m. balandį. Panašūs rezultatai fiksuojami ir kitose „a. mokyklose“: Klaipėdos L. Stulpino gimnazijoje vėlavimų skaičius sumažėjo daugiau nei 7 kartus, Kauno „Senamiesčio“ progimnazijoje – 8 kartus, Kauno S. Dariaus ir S. Girėno vidurinėje mokykloje vaikai į pamokas vėlavo 6 kartus rečiau.