Šie pareiškimai susiję su kovo mėnesį pasikeitusia „Google“ privatumo politika. Įsigaliojus pokyčiams kompanija gali rinkti visų savo produktų naudotojų informaciją, įskaitant vaizdo įrašų svetainę „YouTube“, socialinį tinklą „Google+“, mobiliesiems įrenginiams skirtą sistemą „Android“ ir kt., bei panaudoti ją rodant specializuotą reklamą.
Prancūzijos nacionalinė duomenų apsaugos institucija (CNIL) teigia, kad nauja „Google“ privatumo politika neatitinka ES standartų.
CNIL išsamiai išstudijavo naujas „Google“ privatumo taisykles ir nustatė, kad kompanija neriboja duomenų kaupimo ir asmenų, kurie gali naudotis asmeniniais duomenimis, apimčių.
Be to, kompanija turėtų pateikti aiškesnę ir išsamesnę informaciją apie tai, kokius duomenis ir kokiems tikslams ji renka. Taip pat vartotojams turėtų būti suteikiama daugiau informacijos apie tai, kaip jų duomenys yra apjungiami.
CNIL pateikė rekomendacijas „Google“ ir įspėja, kad pastarajai artimiausiu metu nesiėmus permainų, bus imtasi teisinių veiksmų, rašo BBC.
„Google“ teigia, kad jai reikia daugiau laiko pateikti išsamų atsakymą. „Mūsų privatumo politika demonstruoja mūsų ilgalaikį įsipareigojimą apsaugoti savo vartotojų informaciją ir kurti puikius produktus. Mes esame įsitikinę, kad mūsų privatumo nuostatos atitinka Europos teisę“, – rašoma kompanijos pranešime.
„Google“ vis dar laukia kelių ES inicijuotų tyrimų dėl galimo piktnaudžiavimo savo padėtimi.