Kitą mėnesį įsigalios griežtos naujos Europos taisyklės dėl skaidrumo, duomenų privatumo, vaikų teisių apsaugos, dezinformacijos ir neapykantą kurstančių pasisakymų, tad interneto milžinės skuba jas pritaikyti.
Šios savaitės pradžioje „TikTok“ savo Europos būstinėje Dubline atliko savo sistemų testavimą nepalankiausiomis sąlygomis, kad išsiaiškintų jų atitikimą ES Skaitmeninių paslaugų akto reikalavimams.
Po to Europos Komisijos narys Thierry Bretonas susisiekė su „TikTok“ valdybos pirmininku Shou Zi Chew, kad sužinotų, kaip tai sekėsi, ir perspėjo jį: „Dabar laikas paspartinti, kad būtų visiškai laikomasi reikalavimų.“
Praėjusį mėnesį T. Bretonas analogišką žinutę nusiuntė JAV platformai „Twitter“ po to, kai ši atliko panašų testavimą nepalankiausiomis sąlygomis, skirtą patikrinti savo gebėjimą moderuoti įtartiną turinį.
ES Skaitmeninių paslaugų aktas įvestas pernai lapkritį, tačiau 19 didžiausių rinkos žaidėjų, įskaitant „Amazon“, „Apple“, „Google“, „Meta“ ir „Microsoft“ platformoms, leista iki rugpjūčio 25-osios prisitaikyti.