Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Estijoje vykstančiame 5G dažnių aukcione dalyvauja ir „Bitė Lietuva“

Estijoje paskelbtas penktosios kartos judriojo ryšio (5G) dažnių licencijų aukcionas sulaukė keturių pasiūlymų, praneša Estijos transliuotojas ERR, remdamasis Vartotojų apsaugos ir techninio reguliavimo departamento (TTJA) pranešimu.
Interneto ryšys
Interneto ryšys / 123RF.com nuotr.

Tarp paraiškas dalyvauti pateikusių įmonių yra ir „Bitė Lietuva“, konkuruojanti su Estijos mobiliojo ryšio operatorėmis „Telia Eesti“, „Elisa Eesti“ ir „Tele2 Eesti“.

„Džiaugiuosi, kad konkursas pritraukė keturias dalyves, įskaitant ir naują dalyvę. Tai rodo, kad telekomunikacijų įmonės labai domisi Estijos rinkos plėtra bei suteikia pasitikėjimo, jog 5G paslaugos rinką pasieks kuo greičiau“, – pranešime sakė verslumo ir informacinių technologijų ministras Andresas Suttas.

Ministras pridūrė, kad trys platūs vienodi dažnių diapazonai kiekvienai paslaugų teikėjai suteiks geriausią starto poziciją įgyvendinti 5G plėtrą, kartu užtikrinant paslaugų kokybę ir konkurenciją.

„Estijos vartotojai laimės iš šios konkurencijos, nes ji lems aukštesnę paslaugų kokybę ir pagrįstas kainas“, – pažymėjo A.Suttas.

TTJA šią savaitę įvertins konkurso dalyves bei jų pasiūlymus, o kandidates pakvies į pirmąjį aukcioną, apie kurio datą bus paskelbta artimiausią savaitę. TTJA prognozuoja, kad dažnių licencijos bus išduotos birželį.

Departamentas paskelbė viešą konkursą dėl trijų dažnių licencijų 3 410–3 800 MHz diapazone 2019 metų vasario 19 dieną, o konkursas buvo atnaujintas šių metų vasarį.

Pradinė kiekvienos licencijos kaina yra 1,597 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?