Europos šalyse skaitmeninė televizija sparčiai auga

Remiantis MAVISE duomenų bazės, kurią sukūrė Europos audiovizualinė observatorija, informacija, 2009 m. gale skaitmenine televizija naudojosi 56 proc. namų ūkių Europoje. Skaičius padidėja iki 71,5 proc., jeigu vertinami tik ES namų ūkiai. Šiais metais Baltijos šalys jau atitinka šį skaitmenizacijos lygį, teigiame TNS LT išplatintame pranešime spaudai.
Televizoriai
Televizoriai / Photos.com nuotr.

„Pagrindiniai sparčios skaitmenizacijos veiksniai Europos šalyse yra skaitmeninės antžeminės televizijos plėtra, tradicinių platformų – tokių kaip kabelinės ar palydovinės – augimas, taip pat ir augantis internetinio protokolo televizijos (IPTV) naudojimas kai kuriose atskirose šalyse. Kabelinės televizijos operatorių skaičius Europoje dabar yra didžiausias negu kada nors iki šiol ir išlieka gana stabilus“, – teigia TNS LT projektų vadovė Lina Petraitienė.

Žiniasklaidos ir rinkos tyrimų bendrovės TNS LT atliekamo tyrimo duomenimis, Lietuvoje skaitmeninės televizijos paplitimas nuolat auga, o didžiausią įtaką tam taip pat turi antžeminės skaitmeninės televizijos plėtra. 2011 m. pirmąjį ketvirtį skaitmeniniu būdu transliuojamus TV kanalus galėjo matyti 35,2 proc. televizorius turinčių Lietuvos namų ūkių. Estijoje tokių namų ūkių dalis per pirmus tris šių metų mėnesius siekė 53,6 proc., Latvijoje – 50,8 proc.

Remiantis TNS LT atliekamu tyrimu apie gyventojų turimą TV įrangą „Establishment Survey“, populiariausiais TV signalo priėmimo tipas mūsų šalyje buvo kabelinė televizija (analoginė ir skaitmeninė), kurią turėjo 43,2 proc. namų ūkių. Daugiau nei trečdalį arba 35,2 proc. mūsų šalies namų ūkių TV signalas pasiekia skaitmeniniu būdu: palydoviniu, skaitmeniniu kabeliniu, IPTV, antžeminiu skaitmeniniu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis