Dalis klientų teigė maną, kad programos kūrėjai prieš išleidimą galėjo atidžiau ją išbandyti tam, kad užtikrintų tinkamą veikimą ir saugumą. Taip pat nebuvo deramai patikrinta, ar programa veikia su „iPad“ priedais.
Pvz., vienas vartotojas pastebėjo, kad prijungus planšetinį kompiuterį prie stovo „iPad dock“ ir parašius komentarą neatsiranda mygtukas „Siųsti“.
„Facebook“ pripažino, kad klaidų programoje liko, tačiau jų esą dažnai randama išleidus naują produktą. Socialinio tinklo atstovai žada atsižvelgti į vartotojų pastebėjimus ir klaidas ištaisyti.
„Facebook“ aplikaciją galima nemokamai atsisiųsti iš „Apple“ programų parduotuvės. Iš esmės tai yra atnaujinta „Facebook“ aplikacija išmaniesiems telefonams „iPhone“, tik pritaikyta didesnį ekraną turintiems planšetiniams kompiuteriams.
Iki šiol „iPad“ klientai galėjo rinktis iš trijų variantų: naudoti „iPhone“ programėlę, naudoti trečiųjų šalių sukurtas programėles, arba jungtis prie socialinio tinklo per interneto naršyklę.