„Facebook“ atidaro elektroninę „turgavietę“ savo nariams

„Facebook“ pirmadienį atidarė naują elektroninę „turgavietę“, kurioje milžiniško socialinio tinklo nariai galės vieni kitiems parduoti ir pirkti įvairius daiktus.
„Facebook“
„Facebook“ / Scanpix nuotr.
Temos: 2 Prekyba Facebook

Taigi „Facebook“ ima tiesiogiai konkuruoti su vietos elektroninėmis prekybos platformomis, tokiomis kaip „Craigslist“, ir tampa aukcionų, tokių kaip „eBay“, alternatyva.

Pasak „Facebook“, naująja programa tiesiog formalizuojama tai, ką kai kurie nariai „Facebook“ grupėse jau daro metų metus.

„Facebook“ tai vieta, kur susitinka žmonės, ir pastaraisiais metais vis daugiau žmonių „Facebook“ ėmė naudoti kitokiems ryšiams: tarpusavio prekybai“, – tinklaraščio įraše pareiškė produktų vadovė Mary Ku (Merė Ku).

„Ši veikla prasidėjo „Facebook“ grupėse ir jos mastas gerokai padidėjo. Grupėse, kuriose perkama ir parduodama, kiekvieną mėnesį apsilanko daugiau kaip 450 mln. žmonių, įskaitant kaimynystėje gyvenančias šeimas ir kolekcininkus iš viso pasaulio.“

Naujoji funkcija padeda supaprastinti pirkimą ir pardavimą, nes siūlo „patogią vietą ... prekiauti su savo bendruomenės žmonėmis“, pridūrė M. Ku.

Parduodamų daiktų nuotraukos turgavietėje bus išdėstytos pagal geografinį artumą. Vartotojai galės tikslinti savo buvimo vietą ir ieškoti konkrečių daiktų ar kategorijų, pvz., drabužių, namų apyvokos prekių ar elektronikos.

Artimiausiomis dienomis naujoji funkcija, kuria galės naudotis 18 metų sulaukę asmenys, atsiras „iPhone“ ir „Android“ skirtoje „Facebook“ programėlėje JAV, Didžiojoje Britanijoje, Australijoje ir Naujojoje Zelandijoje. Artimiausiais mėnesiais ši funkcija pradės veikti ir kitose šalyse. Taip pat atsiras ir kompiuterinė versija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų