„Facebook“ domisi vartotojų nuotaikas gebančiomis nuspėti technologijomis

Feisbuką valdanti JAV kompanija „Facebook“ svarsto galimybes įdiegti technologiją, gebančią bemat nuspėti socialinio tinklo vartotojų nuotaikas, rašo britų „The Times“.
„Facebook“
„Facebook“ per šią rinkimų kampaniją netrūko melagingos informacijos / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Anot leidinio, populiariojo tarptautinio socialinio tinklo susidomėjimą tokia technologija patvirtina dvi gegužės mėnesį įsigytos licencijos.

„Facebook“ gautuose patentuose aprašyta vartotojų emocijas gabenti atpažinti sistema, kurios veikimas pagrįstas kompiuterio klavišų paspaudimo jėga, taip pat tuo, kaip dažnai keičiamas šrifto dydis ar į tekstą įterpiamos „šypsenėlės“.

Be to, sistema gali naudoti kompiuterio vaizdo kamerą tam, kad gebėtų suprasti vartotojo emocijas tiesiog iš jo veido išraiškos.

Tuo tarpu „Facebook“ šios informacijos nei patvirtina, nei paneigia, pabrėždama, jog ji valdo šimtus nepanaudotų patentų.

„Facebook“ taip pat primena, kad prieš bet kokių naujovių įdiegimą ji savo socialinio tinklo vartotojus neabejotinai informuos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų