Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Facebook for Business“ – įdomus atkirtis „Google+“ kūrėjams

Pastaruoju metu internete padaugėjo prieštaringų kalbų apie tai, ar teisinga, kad „Google+“ sistemos kūrėjai vieną po kito uždaro kai kuriuos vartotojų profilius, teigdami, kad jie pažeidžia nuostatus, kadangi dabartinės „Google+“ negalima naudoti verslo subjektams.
„Facebook“
„Facebook“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Ir štai sutapimas – vakar „Facebook“ paleido naują projektą pavadinimu „Facebook for Business“, kuriuo siekiama suteikti verslo savininkams informacijos apie tai, kaip geriausiai išnaudoti „Facebook“ tinklą savo įmonės labui.

Naujasis puslapis, prieinamas adresu Facebook.com/business, neatveria jokių naujų galimybių ar funkcijų. Tai daugiau internetinis vadovėlis ar atmintinė tiems, kas galbūt dar ne viską žino apie „Facebook“ pritaikymo verslui galimybes. Čia kalbama ir apie puslapių kūrimą, ir apie reklamos skelbimą, ir apie kitus susijusius dalykus.

Atsižvelgiant į tai, kad „Facebook for Business“ informacijos kiekis nėra labai didelis, visai tikėtina, kad Markas Zuckerbergas su komanda parengė šią naujovę per kelias dienas ir pateikia tai kaip atkirtį „Google+“, kuris dar nėra pritaikytas verslui. Galbūt tokiu būdu jie laimės mūšį, bet ar pavyks laimėti karą?..

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos