„Facebook“ įkūrėjo Marko Zuckerbergo prognozės – telepatija taps įprastu reiškiniu

„Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas tiki, kad vieną dieną galėsime tiesiogiai dalintis emocijomis lygiai taip pat, kaip dabar dalinamės teksto žinutėmis, nuotraukomis ar vaizdo įrašais, rašo „The Verge“.
„Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas
„Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas / „Scanpix“/„EMPICS Entertainment“ nuotr.

„Kai jūs ką nors sugalvosite, jūsų draugai galės akimirksniu patirti tą patį“, – mano socialinio tinklo vadovas, kuris savo atsakymus pateikė klausimų – atsakymų sesijos metu ant savo „Facebook“ sienos.

Kai jūs ką nors sugalvosite, jūsų draugai galės akimirksniu patirti tą patį, – mano socialinio tinklo vadovas.

„Facebook“ įkūrėjas išsakė savo nuomonę ir kitomis temomis, tarp jų – ir „Facebook“ vykdomus dirbtinio intelekto tyrimus ar virtualią realybę.

„Dauguma iš mūsų dirbtinio intelekto tyrimų yra daromi siekiant sužinoti, kodėl žmonės dalinasi informacija, – rašė M.Zuckerbergas. – Mes dirbame su dirbtinio intelekto sistemomis, nes manome, kad jos padės sukurti patogesnių paslaugų. Pavyzdžiui, jeigu turėtume kompiuterius, kurie gebėtų suprasti naujienų sraute esančių pranešimų prasmę ir parodyti daugiau dalykų, kuriuos mėgstate, tai būtų nuostabu.“

Esą pažangūs ateities kompiuteriai, suprantantys, kas pavaizduota nuotraukose, galėtų padėti akliesiems papasakoti, kas yra nuotraukose ir tokį tikslą, M.Zuckerbergo manymu, būtų galima pasiekti per dešimtmetį.

„Facebook“ įkūrėjas taip pat pasakojo apie virtualią realybę, į kurios rinką bendrovė pasinėrė įsigijusi virtualios realybės akinių kūrimo įmonę „Oculus Rift“.

„Ateityje mes greičiausiai vis dar su savimi nešiosimės išmaniuosius telefonus, tačiau manau, kad nešiosime ir akinius, kurie palengvins kasdieninį gyvenimą ir suteiks mums galimybę viskuo pasidalinti su tais, kuriuos mylime“, – rašė M.Zuckerbergas.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis