Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Facebook“ imasi teisinių veiksmų prieš apgaulingas reklamas

„Facebook“ Kalifornijoje, JAV, pateikė ieškinį bendrovei „ILikeAd Media International Company Ltd.“ ir dviem fiziniams asmenims dėl reklamos sklaidos ir naudojimosi taisyklių pažeidimų. Skelbiant apgaulingas reklamas daryta žala „Facebook“ paskyroms ir skelbtas apgaulingas turinys, kuriuo buvo reklamuojamos suklastotos prekės ir dietinės piliulės, rašoma pranešime spaudai.
Facebook
Facebook / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Facebook Reklama

Šia naujiena „Facebook“ tinklaraščio įraše pasidalino platformos politikos užtikrinimo ir bylinėjimosi vadovė Jessica Romero bei skaidrumo vadovas Rob Leathern.

Teikiant ieškinį siekiama, kad „ILikeAd Media International Company Ltd.“ ir kaltinamieji Chen Xiao Cong bei Huang Tao būtų patraukti baudžiamojon atsakomybėn. Įtariama, kad jie apgaudinėjo žmones platindami programinę įrangą interneto naršyklėms, kuri leido piktnaudžiauti nukentėjusių žmonių paskyromis. Ši programinė įranga buvo platinama internete, už „Facebook“ ribų. Gavę prieigą prie nukentėjusiųjų socialinio tinklo paskyrų, taisyklių pažeidėjai „Facebook“ platformoje skleidė apgaulingas reklamas.

Suklastotoms prekėms reklamuoti buvo neteisėtai naudojami žinomų žmonių atvaizdai (angl. celeb bait), kartu skatinant žmones dalintis dietinių piliulių ir kitų produktų reklama.

Kenkėjiškos programinės įrangos skleidėjai naudojo vadinamąją programinės įrangos maskuotę, siekdami išvengti „Facebook“ reklamos peržiūros sistemos. Naudojant maskavimosi techniką, apgavikai vienokią skelbimo versiją rodė „Facebook“ reklamos sistemai, o kitokią – „Facebook“ vartotojams.

Identifikuoti ir pateikti kaltinimus organizacijoms ar pavieniams asmenis, kurie naudojo maskavimo techniką, būna nepaprastai sunku. Iki šiol tokių teisinių veiksmų nebuvo daug. Aptariamu atveju „Facebook“ taip pat kompensavo nukentėjusių vartotojų išlaidas ir padėjo užtikrinti jų paskyrų saugumą.

„Facebook“ tinklaraščio įraše sakoma: „Siekiame apsaugoti žmones, kurie naudojasi mūsų programėlėmis, naikinti kenkėjiškas technikas bei užkirsti kelią naudojimosi taisyklių pažeidimams. Atsakomybė pažeidėjams, kurie bando apeiti mūsų reklamos patikros sistemas, turi grėsti ne tiktai platformoje, bei ir teisinėje sistemoje. Tai – svarbi dalis veiksmų, užtikrinančių veiklos socialiniame tinklo skaidrumą.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos