„Facebook“ ir „Apple“ kibo vienas kitam į atlapus: abi šiek tiek teisios ir šiek tiek gudrauja

Visai netrukus žmonių, turinčių „iPhone“ telefonus, ekranuose ims rodytis iššokantys pranešimai, klausiantys, ar telefono savininkas leidžia įmonėms sekti jį iš vienos programėlės į kitą.
Besikivirčijančių technologijų kompanijų vadovai
Besikivirčijančių technologijų kompanijų vadovai / „The New York Times“/Mel Haasch nuotr.

Šiuo metu „Facebook“ ir panašios kompanijos stebi, kaip žmonės naudojasi savo telefonais ir renka informaciją, pavyzdžiui, kaip dažnai tam tikras asmuo atsidaro savo jogos programėlę ir ką perka kokio nors prekybos centro tinklalapyje.

Vėliau „Facebook“ pasinaudoja šia informacija, kad padėtų įvairioms įmonėms rodyti tam žmogui pritaikytus reklaminius skelbimus.

„Apple“ teigia norinti, kad žmonės turėtų galimybę pasirinkti, ar nori dalyvauti šioje informacijos rinkimo sistemoje. „Facebook“ teigia, kad tokios reklamos padeda padaryti internetą nemokamą visiems.

Šių dviejų įmonių požiūriai į skaitmeninio gyvenimo ateitį kardinaliai skiriasi ir jos tikrai viena kitos nemėgsta – tai man detaliai paaiškino mano kolegos Mike'as Isaacas ir Jackas Nicasas.

Jackas kalbėjosi su manimi apie tai, kodėl vertėtų atkreipti dėmesį į dviejų technologijų gigantų kovą ir kuri įmonė teisi. Užbėgu už akių: jos abi šiek tiek teisios ir šiek tiek gudrauja

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis