„Facebook“ ir smulkūs verslai visada „draugavo“, tačiau tai ypač aktualu būsimojo „Apple“ privatumo atnaujinimo kontekste.
Netrukus „iPhone“ gamintojas išleis naują operacinę sistemą – „iOS 14“ – kurios vartotojai turės kiekvienai atsisiųstai programėlei suteikti leidimą juos sekti. Turėdami tokį pasirinkimą, dauguma žmonių, skatinami privatumo sumetimų, greičiausiai tokio leidimo nesuteiks.
Ši žinia sukėlė daug nerimo kompanijai „Facebook“. Įmonė teigia, kad toks „Apple“ sprendimas pakenktų mažoms įmonėms – ir kai kurie reklamos specialistai su tuo sutinka.
Naujienos apie „Apple“ atnaujinimą jau sukrėtė reklamos mobiliuosiuose telefonuose ekosistemą, nes skaitmeninės žiniasklaidos kompanijos teigia, kad reikalavimas suteikti leidimą stebėti vartotojų reakciją į reklamą gali pakenkti tikslinių skelbimų efektyvumui.