Nuo šiol vartotojai galės viename įraše skelbti net iki 63 tūkst. simbolių. Prieš šį atnaujinimą vartotojai galėdavo skelbti žinutes, kuriose yra ne daugiau nei 5 tūkst. atskirų simbolių.
Publikuojamos informacijos kiekis šiame socialiniame tinkle auga sparčiai. Pirmosiomis savo gyvavimo dienomis tinklas leisdavo tik iki 160 simbolių žinutes, o 2009 metų kovą šis skaičius buvo padidintas iki 420 simbolių. 5 tūkst. simbolių riba buvo nustatyta šių metų rugsėjį.
Tiesa, socialinis tinklas „Google+“ šiuo metu deklaruoja, kad šios paslaugos vartotojai apskritai gali talpinti neribojamos apimties tinklaraščio įrašus, tačiau tai išbandę internautai ribą visgi nustatė – 100 tūkstančių simbolių. Tikėtina, kad ilgindamas publikuojamų žinučių apimtį „Facebook“ stengiasi „neutralizuoti“ dar vieną „Google“ rinkodaros „arkliuką“ ir tam tikrą kiekybinį informacinį pranašumą, teigia interneto portalas „TechCrunch“.
Internautai eksperimentuodami nustatė, kad dabartinė tiksli „Facebook“ žinutės apimties riba yra 63206 simboliai.