„Facebook“ naujienų sraute pradeda skelbti turinį iš žiniasklaidos kanalų

„Facebook“ kartu su devyniais naujienų leidėjais paleido „Instant Articles“ platformą, kuri leis naujienas publikuoti socialiniame tinkle nespaudžiant išorinės nuorodos.
Socialiniai tinklai
Socialiniai tinklai / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

1,4 mlrd. aktyvių vartotojų per mėnesį turintis „Facebook“ teigia, kad tokiu būdu tekstai mobiliojoje versijoje bus atidaromi dešimt kartų greičiau, nei paspaudus išorinę nuorodą. Tarp „Facebook“ partnerių bus „NewYork Times“, „National Geographic“, BBC, „The Guardian“.

Leidėjai gali gauti pajamų iš „Facebook“ už socialinio tinklo įdėtą reklamą arba ją straipsniuose gali dėti patys.

Kiti „Facebook“ partneriai yra „Spiegel“, „The Atlantic“, „Bild“, „Buzzfeed“ ir NBC.

„Facebook“ nėra vienintelis socialinis tinklas, norintis skelbti turinį. Neseniai „Snapchat“ įtraukė naują funkciją „Discover“, kuri leidžia dėti tekstą, nuotraukas ir vaizdo įrašus iš įvairių naujienų šaltinių, įskaitant „Vice“, „Daily Mail“, „Cosmopolitan“ ir CNN.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų