„Facebook“ nusitaikė į „Zoom“ ir pristato patobulintus vaizdo pokalbius

„Facebook“ penktadienį nusitaikė į vaizdo konferencijų startuolį „Zoom“ ir pristatė virtualius „kambarius“, kuriuose draugai gali susitikti ir bendrauti vaizdo ryšiu.
Socialiniai tinklai
Socialiniai tinklai / 123rf.com

„Messenger Rooms“ yra dalis socialinės žiniasklaidos milžinės pastangų padėti vartotojams, dėl koronaviruso pandemijos priverstiems sėdėti namuose. Produktas pritaikytas bendrauti su draugais ir šeimos nariais, ar tai būtų gimtadieniai, ar knygų klubai, ar tėvų grupės.

Tuo tarpu „Zoom“ yra sukurtas pirmiausia atsižvelgiant į verslą.

„Messenger Rooms“ sukurtas taip, kad „būtų spontaniškesnis“, naujienų agentūrai AFP sakė „Facebook“ vadovas Markas Zuckerbergas.

Produktas pristatytas išaugus „Zoom“ vartojimui ne vien verslo susitikimams, bet ir šeimų, draugų bendravimui, kuris dėl koronaviruso krizės persikėlė į internetą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis