Techninės „Facebook“ problemos buvo tokios rimtos, kad šio tinklo valdytojai netgi buvo priversti per vieną iš pagrindinių savo konkurentų – „Twitter“ – aiškinti sutrikimų priežastis ir esamą situaciją. Be to, su protarpiniais sutrikimais susidūrė ir paslaugos, kurias valdo „Facebook“: „Messenger“, „Instagram“, „WhatsApp“.
Kai kurie prie socialinio tinklo prisijungę naudotojai nuo trečiadienio vakaro vietoj įprastinio naujienų, asmenukių ir dalijimosi asmeninėmis bėdomis bei džiaugsmais srauto matė tik klaidos pranešimą: „Atsiprašome, kažkas nutiko. Stengiamės kaip įmanoma greičiau pašalinti sutrikimus“.
Kiti vartotojai matė pranešimą, kad vykdomas „būtinasis tarnybinių stočių aptarnavimas“. Kai kuriems vartotojams, kurie sugebėjo pasiekti naujienų srauto juostą arba naudojosi „Instagram“ bei „Messenger“ paslaugomis, buvo sutrikusios nuotraukų įkėlimo ir persiuntimo paslaugos visose „Facebook“ paslaugose.
Tokios trukmės – apie 14 valandų – techninių sutrikimų „Facebook“ nėra patyrę per visą socialinio tinklo egzistavimo istoriją.
Tikėtina, kad dėl šio sutrikimo „Facebook“ vadybininkai bus priversti aiškintis ir su savo reklamų užsakovais: 2018 metais šio tinklo pajamos (daugiausiai – už reklamas) buvo net 55 mlrd. dolerių. O tai reiškia, kad per 14 valandų potencialiai buvo neparodyta reklamų už maždaug 88 mln. JAV dolerių.
Svetainės „DownDetector“ duomenys rodo, kad su socialinio tinklo veikimo trūkumais susidūrė vartotojai visame pasaulyje, bet trečiadienį apie 18 valandą staiga išaugęs skundų dėl „Facebook“ veikimo srautas apie 4 valandą ryto Lietuvos laiku pradėjo slūgti ir šiuo metu daugumai vartotojų visos „Facebook“ paslaugos veikia visu pajėgumu.
Socialinio tinklo atstovai per „Twitter“ taip pat informavo, jog šis gedimas nebuvo DDoS atakos prieš įmonės serverius pasekmė.
Po šios žinutės, pasirodžiusios apie 9 valandą vakare Lietuvos laiku, „Facebook“ žinučių apie techninę paslaugų būseną nebeskelbė – išskyrus iš „Instagram“ paskyros išplatintą žinią po 6 valandos ryto.