Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Facebook“ pertvarko naujienų juostą, prioritetą teiks draugų ir šeimos narių pranešimams

Didžiausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ pranešė apie sprendimą iš esmės pakeisti savo naujienų juostos srautą ir pirmenybę teikti draugų ir šeimos narių pranešimams, o ne reklaminiam ir žiniasklaidos turiniui.
„Facebook“
„Facebook“ per šią rinkimų kampaniją netrūko melagingos informacijos / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Toks sprendimas yra nerimą keliantis signalas žiniasklaidai, kurie siekia pritraukti skaitytojų ir gauti daugiau reklamos pajamų. Tačiau „Facebook“ teigia, kad dėl tokios sprendimo vartotojai mėgausis „sveikesniais potyriais“.

Tai, kaip „Facebook“ reitinguoja pranešimus, turės įtakos socialiniam bendravimui ir santykiams, sakė naujienų srauto produkto vadybininkas Johnas Hegemanas.

„Tai yra didelis pokytis, – agentūrai AFP sakė jis. – Žmonės iš tiesų mažiau laiko praleis feisbuke, tačiau mes nesijaudiname, nes jų praleistas laikas bus kokybiškesnis ir galiausiai turės gerą poveikį mūsų verslui.“

Pavyzdžiui, šeimyninis vaizdo įrašas, kurį socialiniame tinkle paskelbs žmona ar vyras, naujienų sraute bus svarbesnis už kokį nors mėgstamo restorano pranešimą.

„Mes manome, kad žmonių bendravimas yra svarbesnis už pasyvų vartotojišką turinį, – sakė J. Hegemanas. – Tai bus vienas svarbiausių mūsų pakeitimų.“

Nuo spalio atliekami bandymai tokiose šalyse, kaip Slovakija, Gvatemala ir Bolivija, parodė, kad po pakeitimų gerokai sumažėjo žiniasklaidos priemonių pranešimų paspaudimų skaičius socialiniame tinkle.

„Facebook“ vadovas Markas Zuckerbergas savo „Facebook“ puslapyje pripažino, kad tokie didelio masto pakeitimai gali turėti neigiamos įtakos kompanijos finansiniams rodikliams. Praėjusį ketvirtį „Facebook“ pajamos iš reklamos siekė 10,14 mlrd. JAV dolerių.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Markas Zuckerbergas
AFP/„Scanpix“ nuotr./Markas Zuckerbergas

„Mes atliekame didelius pakeitimus, susijusius su tuo, kaip vystome „Facebook“, – sakė jis.

Anot M.Zuckerbergo, naujas kompanijos tikslas yra ne padėti klientams rasti reikiamo turinio, bet padėti jiems siekti visaverčio bendravimo.

„Mums įgyvendinant šiuos pakeitimus, jūs matysite mažiau bendro turinio, tokio, kaip, pavyzdžiui, verslo ir žiniasklaidos pranešimai, – sakė kompanijos vadovas. – Aš manau, kad po pakeitimo laikas, kurį žmonės praleidžia feisbuke, sutrumpės. Tačiau taip pat tikiuosi, kad jie tą laiką socialiniame tinkle jie leis naudingiau.“

Pasak M.Zuckerbergo, „Facebook“ vartotojai pasikeitimus pastebės jau per ateinančias kelias savaites.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų