„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Facebook“ plinta įkyrus virusas: kaip netapti jo taikiniu

15min jau rašė apie „Facebook“ tinkle plintančius virusus. Kai kurie iš jų reikalauja išpirkos, kiti – daugiau reklaminiai, bet labai įkyrūs.
Virusas vilioja įsigyti „Ray-Ban“ akinius su 90 proc. nuolaida
Virusas vilioja įsigyti „Ray-Ban“ akinius su 90 proc. nuolaida / FB iliustr.

15min skaitytojas Rimas papasakojo tokią istoriją. Jis pastebėjo, kad pastaruoju metu jo draugės pradėjo žymėti Rimą keistose nuotraukose. dažniausiai – akinių „Ray-Ban“ nuotraukose ir galerijose.

FB iliustr./Virusas vilioja įsigyti „Ray-Ban“ akinius su 90 proc. nuolaida
FB iliustr./Virusas vilioja įsigyti „Ray-Ban“ akinius su 90 proc. nuolaida

„Visa laimė, kad neleidau savęs tag'inti, nes būčiau prisidaręs bėdos ir vargo“, – rašo skaitytojas Rimas. Jis pastebėjo, kad viruso „belaisviais“ jau tapo ir kai kurie žinomi žmonės. Jie, ko gero, leidžia visiems save žymėti nuotraukose, nes turi daug „Facebook“ draugų. Tačiau aklai leisti visiems save tag'inti bet kur tikrai nevertėtų.

Visa laimė, kad neleidau savęs tag'inti, nes būčiau prisidaręs bėdos ir vargo.

Kas nutinka, kaip „Facebook“ virusas plinta?

Jei leidžiate save pažymėti nuotraukoje ar galerijoje, jų FB profilio galerijose kaipmat išdygsta bevardė galerija su „Ray-Ban“ akinių reklamomis. Ši galerija – labai ilga (priklauso nuo pažymėtų draugų skaičiaus). Ir kiekvienoje nuotraukoje pažymėtas vis kitas jūsų draugas (jei jis leidžia virusui save užtag'inti).

FB iliustr./Virusas vilioja įsigyti „Ray-Ban“ akinius su 90 proc. nuolaida
FB iliustr./Virusas vilioja įsigyti „Ray-Ban“ akinius su 90 proc. nuolaida

Išpirkos reikalaujantis virusas

Aukščiau minimas virusas – sukurtas daugiau marketingo tikslams.

Tačiau yra kita jo atmaina su „Ray-Ban“ nuotraukų galerijomis. Ant sukčių kabliuko užkibusios aukos, užuot įsigijusios prabangius saulės akinius „Ray-Ban“ su 90 proc. nuolaida, gali atsisveikinti su santaupomis.

Be paskyrų savininkų sutikimo sukčiai publikuoja nuotraukas, reklamuojančias „Ray-Ban“ saulės akinius su didele nuolaida. Bandant juos įsigyti fiktyvioje internetinėje parduotuvėje aukos susiduria su keliomis rizikomis: negana kelių prarandamų dolerių, sumokamų už norimus akinius, sukčiai pasisavina mokėjimo kortelės duomenis. Kadangi šie mokėjimo duomenys siunčiami internetu nešifruoti, bet kuris kibernetinis nusikaltėlis gali juos lengvai perimti ir pasisavinti pinigus.

​​Kaip elgtis, jei puola toks virusas, skaitykite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs