„Facebook“ populiarėjančių naujienų algoritmas be žmonių priežiūros veikia prastai

Praėjus keletui mėnesių po žinios, kad „Facebook“ populiarėjančių naujienų modulis buvo kuruojamas ir taisomas žmonių, bendrovė atleido redaktorius ir visą darbą pavedė atlikti algoritmui. Ir pirmieji rezultatai prasti.
„Facebook“
„Facebook“ / Scanpix nuotr.

Populiarėjančių (anlg. trending) naujienų redaktoriai kuravo populiarias „Facebook“ sklindančias naujienas.

Per savaitgalį visiškai automatizuotas socialinio tinklo populiarėjančių naujienų modulis išpublikavo melagingą istoriją apie „Fox News“ naują vadovę Megyn Kelly, kontroversišką naujieną apie komiko žodinį išpuolį ir nuorodas į straipsnį, kuriame aprašomas vaizdo įrašas su besimasturbuojančiu vyru ir „McDonald‘s“ mėsainiu.

Tinklaraščio įraše socialinio tinklo atstovai teigė, kad sprendimas atleisti žmones iš naujienų modulio padės socialiniam tinklui veikti geriau.

Atrodo, kad „Facebook“ sprendimas atleisti žmones buvo ilgalaikio socialinio tinklo plano dalis. Kaip „The Guardian“ sakė straipsnyje neįvardintas šaltinis, naujasis populiarių naujienų modulis ilgą laiką turėjo „mokytis“ iš žmonių priimamų sprendimų, kol pasiekė pilnos automatizacijos lygį. Tačiau automatizacija nevyko taip sėkmingai, kaip tikėtasi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų