„Facebook“ saugos savo vartotojus nuo „žemos kokybės“ tinklalapių

Feisbuką valdanti JAV kompanija „Facebook“ pranešė įgyvendinanti pokyčių, kuriais siekiama apsaugoti vartotojus nuo jų nukreipimo į „žemos kokybės“ interneto puslapius. Taip esą siekiama kovoti su interneto šiukšlėmis ir dezinformacija.
„Facebook“
„Facebook“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Didžiausias pasaulyje socialinis tinklas pranešė keičiantis savo naujienų reitingavimo algoritmą panaudojant dirbtinį intelektą, kad vartotojai matytų mažiau pranešimų su „nuorodomis į žemos kokybės interneto puslapius“.

„Rengdamiesi šiam atnaujinimui mes peržiūrėjime šimtus tūkstančių interneto puslapių, kuriuose yra nuorodų į feisbuką ar feisbuke yra nuorodų į juos ir kuriuose skelbiama mažai tikros informacijos arba juose skelbiama daug trikdančios, šokiruojančios ar kenkėjiškos reklamos“, – skelbiama „Facebook“ pranešime.

„Jeigu mes nustatysime, kad pranešime yra nuoroda į tokio pobūdžio puslapį, jis naujienų sraute bus rodomas žemiau ir negalės būti klasifikuojamas, kaip reklama. Taip žmonės matys mažiau klaidinančių ir daugiau informatyvių pranešimu“, – sakė bendrovės atstovai Jiun-Ren Lin ir Shengbo Guo.

Tai yra dar priemonė, kurių imasi „Facebook“ kovai su „melagingomis naujienomis“ ir kitomis dezinformavimo formomis, o taip pat vadinamosiomis „paspaudimų fermomis“, kurios siekia gauti pajamų iš vartotojų, paspaudžiančių nuorodas į kitus puslapius.

„Facebook“ buvo kritikuojama per praėjusių metų JAV prezidento rinkimų kampaniją dėl esą nepakankamos kovos su dezinformacijos skeldimu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai