„Facebook“ su daugybe žiniasklaidos bendrovių derasi dėl jų turinio skelbimo „Facebook“. Iki šiol socialiniame tinkle buvo dedamos tik nuorodos su tekstu.
Tai būtų netikėtas posūkis žiniasklaidos bendrovėms, kurios įpratusios skaitytojus laikyti savo ekosistemoje ir kaupti apie juos duomenis. 1,4 mlrd. aktyvių vartotojų per mėnesį turintis „Facebook“ stengiasi išsklaidyti jų nuogąstavimus, skelbia „The New York Times“, remdamasi anoniminiais šaltiniais.
„Facebook“ ketina naująjį formatą išmėginti per ateinančius keletą mėnesių. Teigiama, kad pirmieji partneriai bus „The New York Times“, „BuzzFeed“ ir „The National Geographic“.
Socialinis tinklas jau anksčiau buvo pareiškęs, kad naujienų internete skaitymo patirtį norėtų padaryti nenutrūkstamesnę ir vientisesnę.
Dabar norėdamas perskaityti naujienas iš „Facebook“ vartotojas privalo atsidaryti išorinę nuorodą, palaukti keletą sekundžių, kol ši užsikrauna, o tuomet ją skaito naujame lange. „Facebook“ mano, kad toks laiko tarpas yra per didelis, ypač tuomet, kai kalbama apie mobiliuosius įrenginius.
Be žiniasklaidos portalų straipsnių, „Facebook“ taip pat derasi ir dėl kitų techninių galimybių patogiau pristatyti straipsnius vartotojams.
„The Guardian“ skelbia, kad „Facebook“ nėra vienintelis socialinis tinklas, norintis talpinti turinį. Neseniai „Snapchat“ įtraukė naują funkciją „Discover“, kuri leidžia dėti tekstą, nuotraukas ir vaizdo įrašus iš įvairių naujienų šaltinių, įskaitant „Vice“, „Daily Mail“, „Cosmopolitan“ ir CNN.