Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Facebook“ svarsto apie galimybę leisti vartotojams užsidirbti iš įrašų

Naujienų kanalams pristatęs „Instant Articles“ platformą, kuri leidžia greičiau pateikti turinį ir reklamas mobilioje versijoje, „Facebook“ parodė, kad rimtai žiūri į turinio monetizavimą. Nauja socialinio tinklo apklausa, kurią aptiko „The Verge“, rodo, kad „Facebook“ ateityje gali leisti priimti aukas už įrašus komerciniais arba paramos tikslais.
„Facebook“ logotipas
„Facebook“ logotipas / Scanpix nuotr.

Apklausoje matyti, kad socialinis tinklas svarsto ir apie įplaukų vartotojams generavimo būdus, įskaitant „Facebook“ iš reklamų uždirbamos pinigų dalies pasidalinimą, įmokas už tam tikru rėmėjo prekės ženklu pažymėto turinio skleidimą ar virtualų arbatpinigių krepšelį – vietą, kur puslapio ar žmogaus fanai galėtų aukoti pinigus.

Kol kas neaišku, ar „Facebook“ svarsto apie naujovių diegimą visiems vartotojams – apklausa buvo nukreipta tik į specifinę patvirtintas paskyras turinčią vartotojų grupę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų