„Šiuo metu atliekame nedidelius naujos funkcijos bandymus Prancūzijoje, kuri leis išsiųsti po valandos išnykstančias žinutes“, – „Facebook“ atstovai sakė AFP.
Po valandos išnykstančias žinutes vartotojai gali siųsti paspaudę smėlio laikrodžio ikoną dešiniame viršutiniame „Messenger“ kampe. Funkcija testuojama su mobiliais įrenginiais „Facebook“ aplikacijose „iOS“ ir „Android“ platformose.
Jei funkcija pasirodys sėkminga, ji bus įdiegta ir kitų šalių vartotojams.
Sukurdama išnykstančias žinutes „Facebook“ tiesiogiai konkuruos su socialiniu tinklu „Snapchat“, kuriame bendravimas pagrįstas išnykstančių žinučių principu.
Los Andžele įsikūrusi „Snapchat“ išpopuliarėjo JAV 2011 m., ypač tarp paauglių. 2011 m. „Snapchat“ už 3 mlrd. dolerių norėjo įsigyti „Facebook“, „Snapchat“ pasiūlymą atmetė.
Anksčiau šįmet „Facebook“ ėmė testuoti ir „Messenger“ aplikacijos virtualaus asistento funkciją, kuri, pasak socialinio tinklo atstovų, bus kur kas pranašesnė nei šiuo metu siūlo „Google“ ar „Apple“.