Suprasti akimirksniu
Su nesklandumais susidurė ne tik Lietuvos, bet ir JAV bei kitų šalių vartotojai.
Downdetector.com tinklalapyje, fiksuojančiame „Facebook“ nesklandumus, buvo matoma, kad sparčiai daugėja pranešimų dėl šio socialinio tinklo – JAV per kelias minutes sulaukta apie 44,5 tūkst. pranešimų – vėliau jų sulaukta daugiau nei pusė milijono, Lenkijoje – apie 181 tūkst. pranešimų.
Apie 18 val. pranešimų skaičius ėmė mažėti, bet jų vis dar yra.
58 proc. vartotojų pranešė, kad nesklandumus patyrė norėdami prisijungti, 26 proc. skundėsi dėl programėlės veikimo, o 16 proc. skundų sulaukta dėl tinklalapio.
Norėdami nueiti į savo „Facebook“ paskyrą, vartotojai pastebėjo, kad nuo socialinio tinklo yra atjungti. Prisijungti nepavyko ir pasikeitus slaptažodį.
Neveikė tiek „Facebook“ tinklalapis ir programėlė, tiek ir „Messenger“ programėlė. Vartotojai negalėjo prisijungti ir prie „Instagram“ bei „Threads“ socialinių tinklų.
Tuo metu susirašinėjimų programėlė „WhatsApp“, atrodo, didesnių sutrikimų nepatyrė, vartotojų pranešimų apie trikdžius – vos keli šimtai.
Bendrovės „Meta“, valdančios šiuos socialinius tinklus, atstovas spaudai Andy Stone'as socialiniame tinkle „X“ taip pat pranešė, kad dirbama su problema, tačiau nieko daugiau neatskleidė.
„Mes žinome, kad žmonės turi problemų prisijungiant prie mūsų paslaugų. Šiuo metu ties tuo dirbame“, – rašė „Meta“ atstovas.
Metastatus.com puslapyje antradienio vakarą 17.17 val. skelbė, kad įmonė apie problemas žino ir komanda bando jas išspręsti kaip įmanoma greičiau. Šis pranešimas atnaujintas apie 19 val. Lietuvos laiku, kuriame nurodyta, kad po sutrikimų jau atsigaunama, atsiprašoma už nepatogumus.
Apie 19 val. Lietuvos laiku šiame interneto puslapyje pranešta ir tai, kad „Messenger“ veikla jau atkurta, veikia be sutrikimų.
Kol kas „Meta“ nepateikė atsakymo, kas lėmė tokius sutrikimus.
A.Stone'as vėliau X platformoje nurodė tik tiek – vartotojams buvo sunku pasiekti tam tikras paslaugas dėl techninių problemų.
Antivirusines ir interneto saugumo sistemas diegiančios įmonės ESET specialistas ir kibernetinio saugumo inžinierius Lukas Apynis naujienų agentūrai BNS perduotame komentare aiškino, kad „dauguma vartotojų susidūrė su problema, kai automatiškai buvo atjungti nuo socialinių tinklų“, bet teigė, kad „slaptažodžių keisti nereikia, tai yra „Meta“ paslaugų sutrikimas“.