Pirmadienį paskelbtame pareiškime įmonė nurodė informavusi klientus bei kad stengiasi sustiprinti savo sistemų saugumą, pridūrusi, jog incidentas neturėjo „jokio poveikio įmonės veiklos funkcijoms“.
„Neseniai su „Ferrari“ susisiekė vienas piktavalis su išpirkos reikalavimu, susijusiu su tam tikrais klientų kontaktiniais duomenimis“, – sakoma pranešime.
Įsilaužėliai „gavo prieigą prie tam tikrų klientų duomenų, tokių kaip pavardės, adresai, el. pašto adresai ir telefono numeriai, bet ne banko duomenų“, antradienį naujienų agentūrai AFP sakė gamintojos atstovas spaudai.
„Mūsų žiniomis, šiuo metu internete nieko nėra paskelbta. Labai atidžiai stebime situaciją.“
Gavusi reikalavimą dėl išpirkos, kurios suma nepatikslinta, „Ferrari“ pradėjo tyrimą bendradarbiaudama su kibernetinio saugumo įmone ir informavo oficialias institucijas.
„Remiantis įmonės politika, „Ferrari“ nemokės išpirkos, nes patenkinus tokius reikalavimus finansuojama nusikalstama veikla, o piktavaliai gali tęsti savo išpuolius“, – sakoma pareiškime.
Generalinis direktorius Benedetto Vigna parašė klientams, informuodama juos apie incidentą.
„Ferrari“ labai rimtai žiūri į mūsų klientų konfidencialumą ir supranta šio incidento svarbą“, – teigė įmonė.