„Ar teko kam nors turėti tą patį telefono numerį dviejuose skirtinguose mobiliojo ryšio tinkluose?“ – tokia Dominyko Leono Miežėno žinutė socialiniame tinkle „Facebook“ pirmiausia prajuokino, o vėliau ir suintrigavo.
Paklaustas, kaip tai nutiko, jis paaiškino, kad klaida įsivėlė keičiant mobiliojo ryšio operatorių – iš „Omnitel“ pereinant į „Tele2“ – ir pasiliekant tą patį telefono numerį.
„Numerį turėjo perkelti vakar ar šiandien, bet naują kortelę įdėjau į kitą telefoną prieš kelias dienas ir ji jau veikė. Taigi maždaug dvi dienas turėjau dvi skirtingų operatorių veikiančias korteles. Iš abiejų galėjau skambinti ir siųsti SMS, o gavėjui buvo rodomas tas pats telefono numeris“, – pasakojo D.Miežėnas.
Kol veikė abi kortelės, skambučiai pirmiausia buvo nukreipiami į „Omnitel“ tinklą.
Ši maišatis sukėlė ir nedidelių nepatogumų – vietoje dviejų telefonų vaikinui teko nešiotis tris.
Mobiliojo ryšio operatorių atstovai nustebo išgirdę apie tokį atvejį, tačiau pripažino, kad tokių atvejų kartais nutinka.
„Tokių atvejų, kai tas pats numeris perkėlimo metu kurį laiką veikia dviejų operatorių tinkluose, kartais pasitaiko visiems operatoriams, dėl techninių priežasčių“, – sakė „Omnitel“ ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė.
„Tele2“ paslaugos techninio aptarnavimo vadovas Donatas Drakickas teigė, kad numerį perleidžiantis operatorius turi pasirūpinti, jog iš seno tinklo numeris būtų pašalintas. „Paprastai numeris į kitą tinklą perkeliamas per vieną parą. Šiuo metu numeris jau yra perkeltas į „Tele2“ tinklą ir visus priimamus skambučius klientas jau gauna į „Tele2“ numerį“, – sakė D.Drakickas.