12 16 /15:22

Buvo sutrikusi „Smart-ID“ veikla

Šiandien 14:11 val. sutriko „Smart-ID“ veikimas Lietuvoje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Smart ID“
„Smart ID“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Dėl to gali kilti sunkumų prisijungiant prie el. bankininkystės ar kitų paslaugų, kurioms reikalingas „Smart-ID“.

Šią paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ specialistai aiškinasi priežastis ir sprendžia problemą, kad „Smart-ID“ sklandžiai veiktų kuo greičiau. Šiuo metu rekomenduojama prie el. paslaugų jungtis naudojant „Mobile-ID“.

Apie 15 val. gedimas sutvarkytas ir visi „Smart-ID“ naudotojai galėjo vėl naudotis paslaugomis.

„Šiandien popietę kilo nesklandumų „Smart-ID“ naudotojams. Paslaugos veikimas visiškai atstatytas 14:57 val. Daliai naudotojų sunkumų kilo prisijungiant prie el. paslaugų bei pasirašant dokumentus“, – sako paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas.

„SK ID Solutions“ atsiprašo „Smart-ID“ naudotojų, kurie dėl sutrikimo patiria nepatogumų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis