Dėl to gali kilti sunkumų prisijungiant prie el. bankininkystės ar kitų paslaugų, kurioms reikalingas „Smart-ID“.
Šią paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ specialistai aiškinasi priežastis ir sprendžia problemą, kad „Smart-ID“ sklandžiai veiktų kuo greičiau. Šiuo metu rekomenduojama prie el. paslaugų jungtis naudojant „Mobile-ID“.
Apie 15 val. gedimas sutvarkytas ir visi „Smart-ID“ naudotojai galėjo vėl naudotis paslaugomis.
„Šiandien popietę kilo nesklandumų „Smart-ID“ naudotojams. Paslaugos veikimas visiškai atstatytas 14:57 val. Daliai naudotojų sunkumų kilo prisijungiant prie el. paslaugų bei pasirašant dokumentus“, – sako paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas.
„SK ID Solutions“ atsiprašo „Smart-ID“ naudotojų, kurie dėl sutrikimo patiria nepatogumų.